Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64701
Назва: Стратегія просування екокультури в інстаграмі
Автори: Лут, Іван Валерійович
Ключові слова: кваліфікаційна робота
стратегія
екокультура
соціальна реклама
комунікація
просування
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лут І.В. Стратегія просування екокультури в інстаграмі. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 62с.
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі екологічні проблемистають все більш актуальними. Зростання забруднення навколишнього середовища, зміна клімату, виснаження природних ресурсів – все це негативно впливає на життя людей та планету в цілому. В цих умовах важливо формувати екологічну свідомість та культуру правильного користування ресурсами,здорового способу життя й споживання серед населення. Одним із ефективних інструментів для цього є соціальні мережі, зокрема «Інстаграм». Ця платформа володіє величезною аудиторієюта можливостями для поширення інформації, що робить її ідеальною платформою для просування екокультури.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор історичних наук, професор Кравченко В. І.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64701
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_061_Лут І.В.pdfКваліфікаційна робота2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.