Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64015
Назва: Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Стратегія підприємства та комунікації"
Інші назви: Educational and methodical complex of discipline "Enterprise and communication strategy"
Автори: Ковальчук, Альона Миколаївна
Kovalchuk, Alona
Сафонік, Наталія Петрівна
Safonik, Natalia
Копча, Юрій Юрійович
Kopcha, Yurii
Ключові слова: стратегія
підприємство
середовище підприємства
стратегічний потенціал
стратегічне управління
комунікації
strategy
enterprise
enterprise environment
strategic potential
strategic management
communication
Дата публікації: 3-кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна «Стратегія підприємства та комунікації» є теоретичною та практичною сукупністю знань і вмінь, що формують професійний профіль фахівця в галузі економічних наук. Займає професійно-орієнтоване місце у підготовці здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Економіка підприємства» до здобуття навичок професійної діяльності. Навчальна дисципліна забезпечує інтеграцію попередньо набутих здобувачами вищої освіти знань і вмінь та становить основу економічного профілю в підготовці фахівців в сфері економіки підприємства. Метою викладання дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти спеціальних знань, практичних умінь і навичок, які необхідні для прийняття стратегічних рішень в контексті формування стратегій підприємства.
The educational discipline "Enterprise Strategy and Communication" is theoretical and a practical set of knowledge and skills that form the professional profile of a specialist in the field economic sciences. It occupies a professionally oriented place in the training of those seeking higher education of the first (bachelor) level under the educational and professional program "Economics enterprise" before acquiring professional skills. Educational discipline provides the integration of previously acquired knowledge and skills by higher education students is the basis economic profile in the training of specialists in the field of enterprise economics. The purpose of teaching the discipline is the formation of special skills in students of higher education knowledge, practical abilities and skills, which are necessary for making strategic decisions in the context formation of enterprise strategies.
Опис: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Стратегія підприємства та комунікації» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (RP) of the study discipline "Enterprise strategy and communication" developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the working programs of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by order of the rector dated April 29, 2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64015
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_СПтаК_2023.pdfРобоча програма навчальної дисципліни563.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
02_СПтК_КТП.pdfКалендарно-тематичний план вивчення дисципліни125.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
09_СПтК_Екз_пит.pdfПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ЕКЗАМЕНУ130.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
СПтаК_Силабус_2023_2024.pdfСилабус навчальної дисципліни217.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
07_СПтК_МР_КР_2023.pdfМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи515.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.