Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63962
Назва: Міжнародна інтеграції та підвищення проєктної діяльності українських науковців в постандемічний період та в умовах війни
Інші назви: International integration and improvement of project activities of Ukrainian scientists in the post-pandemic period and in war conditions
Автори: Мельник, Наталія Іванівна
Melnyk, Natalia
Ковтун, Олена Віталіївна
Kovtun, Olena
Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Ладогубець, Наталія Віталіївна
Ladohubets, Natalia
Ключові слова: українські науковці
міжнародна інтеграція
університетське партнерство
міжнародне партнерство
Ukrainian scientists
international integration
university partnership
international partnership
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Мельник Н.І., Ковтун О.В., Кокарєва А.М, Ладогубець Н.В. Міжнародна інтеграції та підвищення проєктної діяльності українських науковців в постандемічний період та в умовах війни / Н.Мельник, О.Ковтун, А. Кокарєва, Н.Ладогубець // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2024. – С. 33--39
Короткий огляд (реферат): Сучасний темп розвитку науково-дослідної діяльності в українському та світовому вимірі визначається невизначеністю, гнучкістю та постійними викликами, зумовлені зовнішніми факторами до яких в українському контексті належать: війна, кількість тимчасово-переміщених закладів освіти та осіб з тимчасово окупованих територій; в європейському та світовому масштабах: переорієнтація на співпрацю з представниками відмінними від російських науково-дослідних та освітніх установ, глобальної диджіталізації та інтеграції всіх сфер діяльності суспільства. В контексті зазначених викликів нової якості та форматів набуває міжнародна інтеграція та співпраця української та зарубіжної наукової й викладацької спільноти
The current rate of development of scientific research activity in the Ukrainian and global dimensions is determined by uncertainty, flexibility and constant challenges caused by external factors, which in the Ukrainian context include: war, the number of temporarily displaced educational institutions and people from temporarily occupied territories; on a European and global scale: reorientation to cooperation with representatives other than Russian research and educational institutions, global digitization and integration of all spheres of society. In the context of these challenges, the international integration and cooperation of the Ukrainian and foreign scientific and teaching community acquires new quality and formats.
Опис: Список посилань. 1. Вища університетська освіта в умовах постпандемії: виклики та перспективи після війни [Електронний ресурс]: монографія / Н. І. Мельник, О. В. Ковтун, Л. В. Помиткіна, Е. В. Лузік, Н. В. Ладогубець, А. М. Кокарєва. — Київ: Талком, 2023. — 180 с. 2. Діагностика критеріїв, показників та рівнів трансформацій у вищій освіті в умовах постпандемії та в умовах російської агресії проти України [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Н. І. Мельник, О. В. Ковтун, Л. В. Помиткіна, Е. В. Лузік, Н. В. Ладогубець, А. М. Кокарєва. — Київ: Талком, 2023. — 103 с. 3. Відбулося перше засідання робочої групи забезпечення міжнародної інтеграції та підвищення проєктної активності та мобільності науково-педагогічних співробітників. 22 березня 2024 року. https://flsc.nau.edu.ua/2024/03/23/vidbulosia-pershe-zasidannia-robochoi-hrupy-zabezpechennia-mizhnarodnoi-intehratsii-ta-pidvyshchennia-proiektnoi-aktyvnosti-ta-mobilnosti-naukovo-pedahohichnykh-spivrobitnykiv/ 4. Засідання робочої групи забезпечення міжнародної інтеграції та підвищення проєктної активності та мобільності науково-педагогічних співробітників ФЛСК. 29 березня 2024 року. https://flsc.nau.edu.ua/2024/03/24/zasidannia-robochoi-hrupy-zabezpechennia-mizhnarodnoi-intehratsii-ta-pidvyshchennia-proiektnoi-aktyvnosti-ta-mobilnosti-naukovo-pedahohichnykh-spivrobitnykiv-flsk/ 5. Партнерство в рамках співпраці Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій (Національного авіаційного університету, м.Київ, Україна) та Факультету освіти і бізнесу (Університету Євле, м. Євле, Швеція). https://flsc.nau.edu.ua/2024/04/12/partnerstvo-v-ramkakh-spivpratsi-fakultetu-linhvistyky-ta-sotsialnykh-komunikatsii-natsionalnoho-aviatsiinoho-universytetu-m-kyiv-ukraina-ta-fakultetu-osvity-i-biznesu-universytetu-ievle-m-ievle-shve/ 6. Перспективи та механізми міжнародної інтеграції освітньо-наукового простору ФЛСК в рамках академічної мобільності, проєктів та партнерської взаємодії. https://flsc.nau.edu.ua/2024/03/17/perspektyvy-ta-mekhanizmy-mizhnarodnoi-intehratsii-osvitno-naukovoho-prostoru-flsk-v-ramkakh-akademichnoi-mobilnosti-proiektiv-ta-partnerskoi-vzaiemodii/ 7. Подальша міжнародна співпраця по проєкту «Вища освіта в період постпандемії: трансформації, виклики та перспективи» (Державний реєстраційний номер: 0122U001803). https://flsc.nau.edu.ua/2024/04/09/podalsha-mizhnarodna-spivpratsia-po-proiektu-vyshcha-osvita-v-period-postpandemii-transformatsii-vyklyky-ta-perspektyvy-derzhavnyi-reiestratsiinyi-nomer-0122u001803/ 8. Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій. Телеграмканал https://t.me/+dx1bBbMUNLs3YzEy 9. Baskerville, І. (2013). A guide to UK higher education and partnerships for overseas universities. Arlecdon Consulting Ltd. Research Series /11. www.international.ac.uk 10. Khan, M. A., Bank, D., Okon, E. E., Al-Qaimari, G., Olivares-Olivares, S. L., &Treviño-Martinez, S., (2014). Diverse Contemporary Issues Facing Business Management Education. Idea Group, USA. 11. Khan, M., Omari, A., Bank, D., International Journal of Economics & Strategic Management of Business Process (ESMB). pp. 86-99. ISSN: 2356-5608 12. Luzik E., Demchenko N., Melnyk N., Semichenko V., Proscurka N. Influence of tolerance to uncertainty on personal and professional development of pilots during aviation specialists’ training Incas Bulletin, Volume 13, Special issue. 2021. pp. 143 – 157. 13. Melnyk, N., Stepanova, T., Sytchenko, A., Zaplatynska, A., & Korniienko, I. (2022). Сhallenges for scientific and pedagogical staff of universities after pandemia 2019. Revista Eduweb, 16(2), 9–29. https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2022.16.02.1 14. Partnerships in the research field. 2023. Norwegian Directorate for Higher Education and Skills. https://hkdir.no/en/guidelines-and-tools-for-responsible-international-knowledge-cooperation/international-research-and-innovation-cooperation/partnerships-in-the-research-field
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63962
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник, Ковтун, Кокарєва, Ладогубець.pdfТези631.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.