Психологія самоменеджменту в роботі практичного психолога
No Thumbnail Available
Date
2024-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
В умовах війни практичні психологи здійснюють активну роботу в повсякденній емоційній підтримці населення України, які дає змогу дітям та дорослим переключати увагу, відволікатись від новин, відчувати психологічну безпеку тощо. Зрозуміло, що з метою надання якісної психологічної підтримки та допомоги населенню під час війни практичні психологи перш за все повинні надавати самодопомогу та вміти управляти своїм емоційним станом. Їм надзвичайно важливо максимально використовувати особисті можливості, самовизначатися й переборювати зовнішні обставини як під час спілкування з населенням, так і в особистому житті.
In the conditions of war, practical psychologists carry out active work in the everyday emotional support of the population of Ukraine, which allows children and adults to switch their attention, distract themselves from the news, feel psychological security, etc. It is clear that in order to provide quality psychological support and help to the population during the war, practical psychologists must first of all provide self-help and be able to manage their emotional state. It is extremely important for them to make maximum use of personal opportunities, to be self-determined and to overcome external circumstances both when communicating with the population and in their personal lives.
In the conditions of war, practical psychologists carry out active work in the everyday emotional support of the population of Ukraine, which allows children and adults to switch their attention, distract themselves from the news, feel psychological security, etc. It is clear that in order to provide quality psychological support and help to the population during the war, practical psychologists must first of all provide self-help and be able to manage their emotional state. It is extremely important for them to make maximum use of personal opportunities, to be self-determined and to overcome external circumstances both when communicating with the population and in their personal lives.
Description
Список використаних джерел
1. Гордієнко, Н. (2021). Розвиток психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів у післядипломній освіті / дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 педагогічна та вікова психологія, Київ, 290 (українською мовою).
2. Колпаков, В. (2008). Самоменеджмент, ДП «Видавничий дім «Персонал». Київ. 528.
3. Аналітичні матеріали про діяльність психологічної служби у системі освіти, стан забезпечення закладів освіти практичними психологами і соціальними педагогами та рекомендації щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році. (2022). https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/62e/a2a/960/62ea2a960bc53893879406.pdf
4. Карамушка, Л., Дзюба Т. (2009) Психологія управління конфліктами в організації / монографія. Наук. світ. Київ. 268.
5. Woodcock, M, Francis, Dave (1982) The Unlocked Manager: A Practical Guide to Self-Development, Gower, 241
Keywords
самоменеджмент, психологія самоменеджменту, практичні психологи, психологічна компетентність, self-management, рsychology of self-management, practical psychologists, psychological competence
Citation
Гордієнко Н. Психологія самоменеджменту в роботі практичного психолога / Н. Гордієнко // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2024. – С. 21-24