Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63655
Название: Testing the quality of cartographic data and video information reproduction by the aircraft`s on-board display system
Другие названия: Тестування якості відтворення картографічних даних та відеоінформації бортовою системою відображення повітряного судна
Авторы: Potapenko, Vasyl Kostyantinovich
Потапенко, Василь Константинович
Ключевые слова: graduate work
дипломна робота
flight crew training system
система підготовки льотного складу
avionics
авіоніка
navigational display
навігаційний дисплей
primary flight display
oсновний дисплей польоту
Дата публикации: 5-июн-2024
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Potapenko V.K. Testing the quality of cartographic data and video information reproduction by the aircraft`s on-board display system. - Qualification work for obtaining a bachelor degree in specialty 173 "Avionics". - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 83 p.
Краткий осмотр (реферат): In the early days of aviation, pilots flew without modern conveniences such as LCD monitors. Their instrument panels were equipped with analog instruments based on mechanical and electromechanical principles. Basic instruments included compasses, altimeters, speed indicators, and gyroscopic instruments for navigation and orientation. These instruments provided pilots with the basic information needed to fly, but required a high level of skill and care. Early airplanes had open cockpits, which made flying especially difficult due to exposure to weather conditions and the need to rely on visual cues. In the absence of sophisticated navigation systems, pilots often relied on maps, landmarks, and even roads to navigate. Flying at night or in poor visibility conditions was extremely dangerous and required pilots to have excellent spatial awareness and the ability to make quick decisions.
На початку авіації пілоти літали без сучасних зручностей, таких як РК-монітори. Їх приладові панелі були оснащені аналоговими приладами, заснованими на механічних і електромеханічних принципах. Основні прилади включали компаси, висотоміри, покажчики швидкості та гіроскопічні прилади для навігації та орієнтування. Ці прилади надавали пілотам основну інформацію, необхідну для польоту, але вимагали високого рівня навичок і уважності. Ранні літаки мали відкриті кабіни, що особливо ускладнювало політ через вплив погодних умов і необхідність покладатися на візуальні підказки. За відсутності складних систем навігації пілоти часто покладалися на карти, орієнтири та навіть дороги для навігації. Польоти вночі або в умовах поганої видимості були надзвичайно небезпечними і вимагали від пілотів чудового просторового сприйняття та здатності швидко приймати рішення.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Белінський Валерій Миколайович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63655
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2024_173_Потапенко В.К...pdf4.44 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.