Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63335
Назва: Цінова стратегія та конкурентоспроможність підприємства
Автори: Дудар, Вікторія
Ключові слова: цінова стратегія
конкурентоспроможність
стратегічне управління
конкурентні переваги
ефективність цінової стратегії
дипломна робота
Дата публікації: 20-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Дудар В. Цінова стратегія та конкурентоспроможність підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 136 с.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідженняє процес формування і реалізації ефективної цінової стратегії для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – розробити методичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок удосконалення його цінової стратегії. Методи дослідження– методи наукового дослідження: узагальнення, систематизації, аналітичний, порівняння, економіко-математичний, структурнологічний та графічний. Отримані результати і їх новизнаполягаєудосконаленні концептуальної моделі формування ефективної цінової стратегії автосалона-дилеру та її впливу на підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент,к.е.н. Вероніка КОМАНДРОВСЬКА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63335
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2023_076_Дудар.pdf4.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.