Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63292
Название: Методика проектування сервіс-орієнтованих застосунків, використовуючи ігровий рушій Unity3D
Другие названия: Approach of service-oriented applications design using Unity3D game engine
Авторы: Бездітний, В`ячеслав Миколайович
Bezditnyi, Viacheslav
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
архітектура застосунків
application architecture
ігровий застосунок
game application
застосування паттерну
pattern application
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Бездітний В. М. Методика проектування сервіс-орієнтованих застосунків, використовуючи ігровий рушій Unity3D. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 77 с.
Краткий осмотр (реферат): Сучасна ігрова індустрія постійно розвивається, пропонуючи все більш складні та інноваційні рішення у створенні ігрових додатків. Одним із ключових аспектів ефективного розроблення ігор є вибір архітектури, яка забезпечує гнучкість, масштабованість та легкість у підтримці коду. У цьому контексті з'являється необхідність дослідження та аналізу патернів проектування, які можуть бути застосовані у середовищі Unity3D – одному з найпопулярніших ігрових рушіїв сучасності. Об’єктом дослідження є процес проектування сервіс-орієнтованих застосунків за допомогою ігрового рушія Unity3D. Предметом дослідження є фундаментальні методи та засоби та розробки сервіс-орієнтованих застосунків. Метою роботи є розробка методики проектування сервіс орієнтованих застосунків, яка дозволить створити гнучку та масштабовану архітектуру застосунку.
The modern game industry is constantly developing, offering more and more complex and innovative solutions in the creation of game applications. One of the key aspects of effective game development is choosing an architecture that provides flexibility, scalability, and ease of code maintainability. In this context, there is a need to research and analyze design patterns that can be applied in the Unity3D environment - one of the most popular game engines today. The object of research is the process of designing service-oriented applications using the Unity3D game engine. The subject of research is fundamental methods and tools and development of service-oriented applications. The purpose of the work is to develop a methodology for designing service-oriented applications, which will allow creating a flexible and scalable application architecture.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: д.т.н., професор Чебанюк Олена Вікторівна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63292
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКПІ_2023_121_Бездітний В.М.pdf2.32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.