Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБездітний, В`ячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorBezditnyi, Viacheslav-
dc.date.accessioned2024-04-30T07:21:26Z-
dc.date.available2024-04-30T07:21:26Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationБездітний В. М. Методика проектування сервіс-орієнтованих застосунків, використовуючи ігровий рушій Unity3D. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63292-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: д.т.н., професор Чебанюк Олена Вікторівна.uk_UA
dc.description.abstractСучасна ігрова індустрія постійно розвивається, пропонуючи все більш складні та інноваційні рішення у створенні ігрових додатків. Одним із ключових аспектів ефективного розроблення ігор є вибір архітектури, яка забезпечує гнучкість, масштабованість та легкість у підтримці коду. У цьому контексті з'являється необхідність дослідження та аналізу патернів проектування, які можуть бути застосовані у середовищі Unity3D – одному з найпопулярніших ігрових рушіїв сучасності. Об’єктом дослідження є процес проектування сервіс-орієнтованих застосунків за допомогою ігрового рушія Unity3D. Предметом дослідження є фундаментальні методи та засоби та розробки сервіс-орієнтованих застосунків. Метою роботи є розробка методики проектування сервіс орієнтованих застосунків, яка дозволить створити гнучку та масштабовану архітектуру застосунку.uk_UA
dc.description.abstractThe modern game industry is constantly developing, offering more and more complex and innovative solutions in the creation of game applications. One of the key aspects of effective game development is choosing an architecture that provides flexibility, scalability, and ease of code maintainability. In this context, there is a need to research and analyze design patterns that can be applied in the Unity3D environment - one of the most popular game engines today. The object of research is the process of designing service-oriented applications using the Unity3D game engine. The subject of research is fundamental methods and tools and development of service-oriented applications. The purpose of the work is to develop a methodology for designing service-oriented applications, which will allow creating a flexible and scalable application architecture.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectархітектура застосунківuk_UA
dc.subjectapplication architectureuk_UA
dc.subjectігровий застосунокuk_UA
dc.subjectgame applicationuk_UA
dc.subjectзастосування паттернуuk_UA
dc.subjectpattern applicationuk_UA
dc.titleМетодика проектування сервіс-орієнтованих застосунків, використовуючи ігровий рушій Unity3Duk_UA
dc.title.alternativeApproach of service-oriented applications design using Unity3D game engineuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКПІ_2023_121_Бездітний В.М.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.