Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63174
Назва: Пошук асоціативних правил в соціологічних дослідженнях працівників: аналіз та перспективи
Автори: Бойко, Б
Процик, І
Ключові слова: респондент
соціологічне опитування
алгоритм пошуку асоціативних правил
асоціації
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бойко Б., Процик І. Пошук асоціативних правил в соціологічних дослідженнях працівників: аналіз та перспективи. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 5-6 бер. 2024. К.: НАУ, 2024. с.31-36
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються результати опитувань серед працівників компаній з різних галузей. Аналізуються асоціації, які виникають у відповідях на питання про різні аспекти роботи, взаємодію з колегами, сприйняття керівництва тощо. Результати дослідження допомагають зрозуміти, які асоціації важливі для працівників, їхні відмінності в залежності від контексту та вплив на організаційні процеси
Опис: Список використаних джерел 1. Davison H. K., Maraist C., Bing M. N. Friend or foe? The promise and pitfalls of using coworker ratings to assess performance. Journal of Applied Psychology. 2011. 96(6). р. 1258–1274. 2. Galesic M., Bosnjak M. Effects of questionnaire length on participation and indicators of response quality in a web survey. Public Opinion Quarterly. 2009. 73(2). р. 349–360. 3. Kozlowski S. W., Bell B. S. Work groups and teams in organizations. Handbook of psychology: Industrial and organizational psychology. 2003. 3. р. 333- 375. 4. Lee S. M., Lee D. Sentiment analysis of employee feedback to improve organizational management. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce. 2008. 28(3). р. 197-215. 5. Miao C. F., Qian S., Ma D. S., Xin T. Exploring Employees' Performance Evaluation Based on Data Analysis of Multi-source Heterogeneous Information. IEEE Access. 2020. 8. р. 228660-228674. 6. Reynolds W. M., Reynolds W. M. Development of reliable and valid short forms of the Marlowe‐Crowne Social Desirability Scale. Journal of Clinical Psychology. 2001. 57(12). р. 1579-1596.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63174
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології» 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-36.pdfТези601.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.