Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63174
Название: Пошук асоціативних правил в соціологічних дослідженнях працівників: аналіз та перспективи
Авторы: Бойко, Б
Процик, І
Ключевые слова: респондент
соціологічне опитування
алгоритм пошуку асоціативних правил
асоціації
Дата публикации: мар-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Бойко Б., Процик І. Пошук асоціативних правил в соціологічних дослідженнях працівників: аналіз та перспективи. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 5-6 бер. 2024. К.: НАУ, 2024. с.31-36
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглядаються результати опитувань серед працівників компаній з різних галузей. Аналізуються асоціації, які виникають у відповідях на питання про різні аспекти роботи, взаємодію з колегами, сприйняття керівництва тощо. Результати дослідження допомагають зрозуміти, які асоціації важливі для працівників, їхні відмінності в залежності від контексту та вплив на організаційні процеси
Описание: Список використаних джерел 1. Davison H. K., Maraist C., Bing M. N. Friend or foe? The promise and pitfalls of using coworker ratings to assess performance. Journal of Applied Psychology. 2011. 96(6). р. 1258–1274. 2. Galesic M., Bosnjak M. Effects of questionnaire length on participation and indicators of response quality in a web survey. Public Opinion Quarterly. 2009. 73(2). р. 349–360. 3. Kozlowski S. W., Bell B. S. Work groups and teams in organizations. Handbook of psychology: Industrial and organizational psychology. 2003. 3. р. 333- 375. 4. Lee S. M., Lee D. Sentiment analysis of employee feedback to improve organizational management. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce. 2008. 28(3). р. 197-215. 5. Miao C. F., Qian S., Ma D. S., Xin T. Exploring Employees' Performance Evaluation Based on Data Analysis of Multi-source Heterogeneous Information. IEEE Access. 2020. 8. р. 228660-228674. 6. Reynolds W. M., Reynolds W. M. Development of reliable and valid short forms of the Marlowe‐Crowne Social Desirability Scale. Journal of Clinical Psychology. 2001. 57(12). р. 1579-1596.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63174
Располагается в коллекциях:V Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології» 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
31-36.pdfТези601.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.