Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63165
Назва: Особливості застосування компаніями креативних методів взаємодії з клієнтами
Інші назви: Features of the application of creative methods of interaction with customers by companies
Автори: Гаврилова, К.М.
Gavrilova, K.
Ключові слова: компанія
креативна економіка
Інтернет
інформація
company
creative economy
Internet
information
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гаврилова К.М. Особливості застосування компаніями креативних методів взаємодії з клієнтами / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 47-48
Короткий огляд (реферат): Ми живемо у час постійних змін, руху та перенасичення інформацією. Ринок теж перенасичений різноманітними пропозиціями та продуктами, що надзвичайно ускладнює завдання привернути увагу клієнта, а тим паче втримати цю увагу. Тож менеджерам, маркетологам та іншим учасникам бізнес процесів доводиться шукати нові методи та форми взаємодії. І цьому сприяє креативність персоналу, яка дозволить втілювати в життя нові ідеї. Згідно досліджень Adobe Forrester Consulting 82% компаній вважають креативність рушійної силою бізнесу [1]. Тож фахівці компаній повинні використовувати креативний підхід до вирішення різних проблем. Слід зазначити, що в Україні спостерігається ріст креативної економіки та індустрії.
We live in a time of constant change, movement and information overload. Market also overflowing with various offers and products, which is extraordinary makes it difficult to attract the attention of the client, and even more so to keep this attention. So managers, marketers and other participants of business processes have to search new methods and forms of interaction. And this is facilitated by the creativity of the staff, which will allow to implement new ideas. According to research by Adobe Forrester Consulting 82% of companies consider creativity to be the driving force of business [1]. So experts companies must use a creative approach to solving various problems It should be noted that the creative economy is growing in Ukraine and industry.
Опис: 1. The Creative Dividend How Creativity Impacts Business Results URL: https://landing.adobe.com/dam/downloads/whitepapers/55563.en.creative dividends.pdf 2. Креативна економіка — нова економічна епоха XXI URL: https://www.epravda.com.ua/publications/2022/06/10/682634/економіка 3. Близько 78% українців щодня користуються Інтернетом. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/3497671-blizko-78-ukrainciv-sodnakoristuutsa-internetom.html
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63165
Розташовується у зібраннях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврилова К.М.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.