Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63165
Title: | Особливості застосування компаніями креативних методів взаємодії з клієнтами |
Other Titles: | Features of the application of creative methods of interaction with customers by companies |
Authors: | Гаврилова, К.М. Gavrilova, K. |
Keywords: | компанія креативна економіка Інтернет інформація company creative economy Internet information |
Issue Date: | Apr-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Гаврилова К.М. Особливості застосування компаніями креативних методів взаємодії з клієнтами / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 47-48 |
Abstract: | Ми живемо у час постійних змін, руху та перенасичення інформацією. Ринок
теж перенасичений різноманітними пропозиціями та продуктами, що надзвичайно
ускладнює завдання привернути увагу клієнта, а тим паче втримати цю увагу. Тож
менеджерам, маркетологам та іншим учасникам бізнес процесів доводиться шукати
нові методи та форми взаємодії. І цьому сприяє креативність персоналу, яка
дозволить втілювати в життя нові ідеї. Згідно досліджень Adobe Forrester Consulting
82% компаній вважають креативність рушійної силою бізнесу [1]. Тож фахівці
компаній повинні використовувати креативний підхід до вирішення різних
проблем. Слід зазначити, що в Україні спостерігається ріст креативної економіки
та індустрії. We live in a time of constant change, movement and information overload. Market also overflowing with various offers and products, which is extraordinary makes it difficult to attract the attention of the client, and even more so to keep this attention. So managers, marketers and other participants of business processes have to search new methods and forms of interaction. And this is facilitated by the creativity of the staff, which will allow to implement new ideas. According to research by Adobe Forrester Consulting 82% of companies consider creativity to be the driving force of business [1]. So experts companies must use a creative approach to solving various problems It should be noted that the creative economy is growing in Ukraine and industry. |
Description: | 1. The Creative Dividend How Creativity Impacts Business Results URL: https://landing.adobe.com/dam/downloads/whitepapers/55563.en.creative dividends.pdf 2. Креативна економіка — нова економічна епоха XXI URL: https://www.epravda.com.ua/publications/2022/06/10/682634/економіка 3. Близько 78% українців щодня користуються Інтернетом. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/3497671-blizko-78-ukrainciv-sodnakoristuutsa-internetom.html |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63165 |
Appears in Collections: | Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гаврилова К.М.pdf | Тези | 5.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.