Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63126
Назва: | Плагін автоматичної генерації ландшафту для програми 3д моделювання Blender |
Інші назви: | A plug-in for automatic landscape generation for the Blender 3D modeling program |
Автори: | Ковтун, Всеволод Леонідович Kovtun, Vsevolod |
Ключові слова: | кваліфікаційна робота qualifying work дипломна робота graduate work 3d-моделювання 3d modeling плагін plugin |
Дата публікації: | гру-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Ковтун В. Л. Плагін автоматичної генерації ландшафту для програми 3D-моделювання Blender. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 78 с. |
Короткий огляд (реферат): | 3D-моделювання та візуалізація стали важливою частиною сучасного світу, використовуючи такі програми, як Blender, для створення реалістичних та фантастичних світів у фільмах, іграх, архітектурних проектах та багатьох інших областях. Здійснення детальних та складних моделей часто вимагає великої кількості часу та зусиль, особливо коли йдеться про створення природних ландшафтів, які відображають рельєф землі та його унікальність.
Плагіни для Blender - це додаткові модулі, які розширюють можливості програми і дозволяють користувачам створювати різноманітні об'єкти, ефекти та інтерактивні рішення. Вони відкривають широкий спектр можливостей для творчості і досліджень в галузі 3D-моделювання.
Oб'єкт дoслідження: Плагін автоматичної генерації ландшафту для програми 3D-моделювання Blender.
Предмет дослідження: Плагін для програми 3D-моделювання Blender.
Мета дослідження: Розробка плагіну автоматичної генерації ландшафту для програми 3D-моделювання Blender.
Методи дослідження: аналіз, порівняння та дослідження інформації для 0розробки плагіну для Blender 3D modeling and rendering has become an important part of today's world, using programs like Blender to create realistic and fantasy worlds in movies, games, architectural projects, and many other fields. Realizing detailed and complex models often requires a lot of time and effort, especially when it comes to creating natural landscapes that reflect the topography of the land and its uniqueness. Plugins for Blender are additional modules that extend the capabilities of the program and allow users to create various objects, effects and interactive solutions. They open up a wide range of possibilities for creativity and research in the field of 3D modeling. Research object: Plug-in for automatic landscape generation for Blender 3D modeling program. Research subject: Plug-in for Blender 3D modeling program. The purpose of the study: Development of a plug-in for automatic landscape generation for the Blender 3D modeling program. Research Methods: Analyzing, comparing and researching information for Blender plugin development |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: к.т.н., Гордієвський Олексій Тихонович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63126 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2023_121_Ковтун В.Л.pdf | 2.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.