Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63126
Название: Плагін автоматичної генерації ландшафту для програми 3д моделювання Blender
Другие названия: A plug-in for automatic landscape generation for the Blender 3D modeling program
Авторы: Ковтун, Всеволод Леонідович
Kovtun, Vsevolod
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
дипломна робота
graduate work
3d-моделювання
3d modeling
плагін
plugin
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ковтун В. Л. Плагін автоматичної генерації ландшафту для програми 3D-моделювання Blender. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 78 с.
Краткий осмотр (реферат): 3D-моделювання та візуалізація стали важливою частиною сучасного світу, використовуючи такі програми, як Blender, для створення реалістичних та фантастичних світів у фільмах, іграх, архітектурних проектах та багатьох інших областях. Здійснення детальних та складних моделей часто вимагає великої кількості часу та зусиль, особливо коли йдеться про створення природних ландшафтів, які відображають рельєф землі та його унікальність. Плагіни для Blender - це додаткові модулі, які розширюють можливості програми і дозволяють користувачам створювати різноманітні об'єкти, ефекти та інтерактивні рішення. Вони відкривають широкий спектр можливостей для творчості і досліджень в галузі 3D-моделювання. Oб'єкт дoслідження: Плагін автоматичної генерації ландшафту для програми 3D-моделювання Blender. Предмет дослідження: Плагін для програми 3D-моделювання Blender. Мета дослідження: Розробка плагіну автоматичної генерації ландшафту для програми 3D-моделювання Blender. Методи дослідження: аналіз, порівняння та дослідження інформації для 0розробки плагіну для Blender
3D modeling and rendering has become an important part of today's world, using programs like Blender to create realistic and fantasy worlds in movies, games, architectural projects, and many other fields. Realizing detailed and complex models often requires a lot of time and effort, especially when it comes to creating natural landscapes that reflect the topography of the land and its uniqueness. Plugins for Blender are additional modules that extend the capabilities of the program and allow users to create various objects, effects and interactive solutions. They open up a wide range of possibilities for creativity and research in the field of 3D modeling. Research object: Plug-in for automatic landscape generation for Blender 3D modeling program. Research subject: Plug-in for Blender 3D modeling program. The purpose of the study: Development of a plug-in for automatic landscape generation for the Blender 3D modeling program. Research Methods: Analyzing, comparing and researching information for Blender plugin development
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: к.т.н., Гордієвський Олексій Тихонович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63126
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФККПІ_2023_121_Ковтун В.Л.pdf2.94 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.