Особливості розвитку маркетингу в цифровій економіці

No Thumbnail Available
Date
2023-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Проведено аналітичне дослідження сутності, особливостей та ключових тенденції розвитку маркетингу. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингу в цифровій економіці.
Description
Перелік 1. Кудлай В.Г. Глобальні тренди екологічного розвитку світової економіки в умовах цифровізації. Галицький економічний вісник. 2023. Том 84. № 5. С. 7-14. 2.Кудлай В. Г. Актуальні напрямки розвитку сучасного маркетингу. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали наук.-практ. конф. (м. Полтава, 2022 р.). Полтава, 2022. С. 1126–1128. 3.Кравцова А. Використання цифрових технологій в маркетинговій діяльності. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. 2018. № 2 (11). С.75-81. використаних джерел
Keywords
цифрові технології, цифровий маркетинг, віртуальне середовище, інструменти маркетингу, маркетингові комунікації
Citation
Кудлай В.Г. Особливості розвитку маркетингу в цифровій економіці. Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення : зб. матеріалів доп. учасн. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. Київ : НАУ, 2023. С. 143–145..