Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055
Назва: | Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів |
Інші назви: | Application of neuromarketing solutions in consumer behavior research |
Автори: | Грабар, Д. Е. Hrabar, D. |
Ключові слова: | маркетинг інновації витрати маркетингові стратегії marketing innovations costs marketing strategies |
Дата публікації: | кві-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Грабар Д. Е. Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 58-59 |
Короткий огляд (реферат): | Колись Пітер Друкер, "батько" бізнес-консалтингу, зробив дуже глибоку
заяву: "Оскільки метою бізнесу є розвиток клієнта, компанія має дві, і тільки дві,
основні функції: маркетинг та інновації. Результати досягаються завдяки
маркетингу та інноваціям; всі інші види діяльності є витратами. Хороша і відмінна
частина фірми - це її маркетинг". Інновації в маркетингу є дуже важливими,
оскільки сфера маркетингу постійно розвивається. Once Peter Drucker, the "father" of business consulting, made a very deep statement: "Since the purpose of business is to develop the client, the company has two, and only two, main functions: marketing and innovation. Results are achieved through marketing and innovation; all other activities are expenses. Good and excellent part of the firm is its marketing." Innovation in marketing is very important, because the field of marketing is constantly evolving. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055 |
Розташовується у зібраннях: | Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Грабар Д. Е.pdf | Тези | 5.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.