Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055
Title: Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів
Other Titles: Application of neuromarketing solutions in consumer behavior research
Authors: Грабар, Д. Е.
Hrabar, D.
Keywords: маркетинг
інновації
витрати
маркетингові стратегії
marketing
innovations
costs
marketing strategies
Issue Date: Apr-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Грабар Д. Е. Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 58-59
Abstract: Колись Пітер Друкер, "батько" бізнес-консалтингу, зробив дуже глибоку заяву: "Оскільки метою бізнесу є розвиток клієнта, компанія має дві, і тільки дві, основні функції: маркетинг та інновації. Результати досягаються завдяки маркетингу та інноваціям; всі інші види діяльності є витратами. Хороша і відмінна частина фірми - це її маркетинг". Інновації в маркетингу є дуже важливими, оскільки сфера маркетингу постійно розвивається.
Once Peter Drucker, the "father" of business consulting, made a very deep statement: "Since the purpose of business is to develop the client, the company has two, and only two, main functions: marketing and innovation. Results are achieved through marketing and innovation; all other activities are expenses. Good and excellent part of the firm is its marketing." Innovation in marketing is very important, because the field of marketing is constantly evolving.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грабар Д. Е.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.