Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055
Title: | Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів |
Other Titles: | Application of neuromarketing solutions in consumer behavior research |
Authors: | Грабар, Д. Е. Hrabar, D. |
Keywords: | маркетинг інновації витрати маркетингові стратегії marketing innovations costs marketing strategies |
Issue Date: | Apr-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Грабар Д. Е. Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 58-59 |
Abstract: | Колись Пітер Друкер, "батько" бізнес-консалтингу, зробив дуже глибоку
заяву: "Оскільки метою бізнесу є розвиток клієнта, компанія має дві, і тільки дві,
основні функції: маркетинг та інновації. Результати досягаються завдяки
маркетингу та інноваціям; всі інші види діяльності є витратами. Хороша і відмінна
частина фірми - це її маркетинг". Інновації в маркетингу є дуже важливими,
оскільки сфера маркетингу постійно розвивається. Once Peter Drucker, the "father" of business consulting, made a very deep statement: "Since the purpose of business is to develop the client, the company has two, and only two, main functions: marketing and innovation. Results are achieved through marketing and innovation; all other activities are expenses. Good and excellent part of the firm is its marketing." Innovation in marketing is very important, because the field of marketing is constantly evolving. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055 |
Appears in Collections: | Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Грабар Д. Е.pdf | Тези | 5.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.