Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62858
Назва: | Creating a personal brand to increase the effectiveness of interaction in the international environment |
Інші назви: | Створення персонального бренду для підвищення ефективності взаємодії в міжнародному середовищі |
Автори: | Konoplova, D.M. Конопльова, Д.М. |
Ключові слова: | personal brand networking communication strategy international environment персональний бренд мережі комунікаційна стратегія міжнародне середовище |
Дата публікації: | кві-2023 |
Видавництво: | National Aviation University |
Бібліографічний опис: | Konoplova D.M. Creating a personal brand to increase the effectiveness of interaction in the international environment / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 269-271 |
Короткий огляд (реферат): | In the globalized world where interactions across borders are becoming more
common, it is important for individuals to build strong personal brands to increase the
effectiveness of their interactions on the international stage. A personal brand can help
individuals build credibility, establish trust, and communicate their unique value offer to
potential partners or clients. This determines the study area relevance.
The study is aimed at examining the most important steps and strategies for
creating a personal brand that can help individuals overcome the challenges of
intercultural communication and increase their effectiveness in international settings. У глобалізованому світі, де взаємодія через кордони стає все більшою загальне, людям важливо створювати сильні особисті бренди, щоб збільшити ефективність їх взаємодії на міжнародній арені. Персональний бренд може допомогти люди зміцнюють довіру, встановлюють довіру та передають свою унікальну цінну пропозицію потенційних партнерів або клієнтів. Це визначає актуальність досліджуваної території. Дослідження спрямоване на вивчення найважливіших кроків і стратегій для створення особистого бренду, який може допомогти людям подолати виклики міжкультурної комунікації та підвищення їх ефективності в міжнародних умовах. |
Опис: | 1. Harms R., Krasnova H. Social capital and personal brand building on social media. Journal of Business Research. 2017. №70. P. 136-144. 2. Kim D.H. Personal branding for career success. Journal of Business and Psychology. 2019. №34(5). P. 627-640. 3. Roudaki J., Ehsani M. The role of personal branding in enhancing the effectiveness of international business communication. Journal of Multilingual and Multicultural Development. 2019. № 40(8). P. 676-685. 4. How to create a personal brand. ULR: http://brandyourself.asia/how-to-createa-personal-brand/ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62858 |
Розташовується у зібраннях: | Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Konoplova D.M.pdf | Тези | 5.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.