Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62858
Название: | Creating a personal brand to increase the effectiveness of interaction in the international environment |
Другие названия: | Створення персонального бренду для підвищення ефективності взаємодії в міжнародному середовищі |
Авторы: | Konoplova, D.M. Конопльова, Д.М. |
Ключевые слова: | personal brand networking communication strategy international environment персональний бренд мережі комунікаційна стратегія міжнародне середовище |
Дата публикации: | апр-2023 |
Издательство: | National Aviation University |
Библиографическое описание: | Konoplova D.M. Creating a personal brand to increase the effectiveness of interaction in the international environment / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 269-271 |
Краткий осмотр (реферат): | In the globalized world where interactions across borders are becoming more
common, it is important for individuals to build strong personal brands to increase the
effectiveness of their interactions on the international stage. A personal brand can help
individuals build credibility, establish trust, and communicate their unique value offer to
potential partners or clients. This determines the study area relevance.
The study is aimed at examining the most important steps and strategies for
creating a personal brand that can help individuals overcome the challenges of
intercultural communication and increase their effectiveness in international settings. У глобалізованому світі, де взаємодія через кордони стає все більшою загальне, людям важливо створювати сильні особисті бренди, щоб збільшити ефективність їх взаємодії на міжнародній арені. Персональний бренд може допомогти люди зміцнюють довіру, встановлюють довіру та передають свою унікальну цінну пропозицію потенційних партнерів або клієнтів. Це визначає актуальність досліджуваної території. Дослідження спрямоване на вивчення найважливіших кроків і стратегій для створення особистого бренду, який може допомогти людям подолати виклики міжкультурної комунікації та підвищення їх ефективності в міжнародних умовах. |
Описание: | 1. Harms R., Krasnova H. Social capital and personal brand building on social media. Journal of Business Research. 2017. №70. P. 136-144. 2. Kim D.H. Personal branding for career success. Journal of Business and Psychology. 2019. №34(5). P. 627-640. 3. Roudaki J., Ehsani M. The role of personal branding in enhancing the effectiveness of international business communication. Journal of Multilingual and Multicultural Development. 2019. № 40(8). P. 676-685. 4. How to create a personal brand. ULR: http://brandyourself.asia/how-to-createa-personal-brand/ |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62858 |
Располагается в коллекциях: | Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Konoplova D.M.pdf | Тези | 5.38 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.