Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62754
Назва: Математичні сервіси та хмарні рішення: ефективна трансформація математичної освіти
Інші назви: Мathematical services and cloud solutions: effective transformation of mathematics education
Автори: Олійник, Олег Петрович
Олійник, Світлана Володимирівна
Гришко, Олена Миколаївна
Варивода, Вікторія Олександрівна
Oliynyk, Оleg
Oliynyk, Svitlana
Hryshko, Olena
Varyvoda, Viktoriia
Ключові слова: якісна організація викладання математики
ефективна трансформація викладання математики
математичні програмні середовища
хмарні сервіси математичного спрямування
qualitative organization of mathematics teaching
effective transformation of mathematics teaching
mathematical software environments
cloud-based mathematical services
Дата публікації: 9-сер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Олійник О.П., Олійник С.В., Гришко О.М., Варивода В.О. Математичні сервіси та хмарні рішення: ефективна трансформація математичної освіти // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. - К.: НАУ, 2023. - №3. - С. 271–280.
Серія/номер: Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти;№ 3 (2023)
Короткий огляд (реферат): Досліджено питання якісної організації процесу викладання математики в навчальних закладах освіти, зосередившись на адаптації математичних сервісів. Запропоновано та описано алгоритми дослідження процесу адаптації математичних сервісів з метою їх використання у викладанні математики в навчальних закладах освіти. Розглянуто відомі математичні програмні середовища, такі як MATLAB, Wolfram Mathematica, MathCAD, GeoGebra, а також хмарні сервіси, зокрема Wolfram Alpha та PhET Interactive Simulations. Проведено порівняльний аналіз цих продуктів з точки зору їх адаптації для вивчення математики в навчальних закладах освіти. Розглянуті алгоритми рекомендовано як альтернативний варіант для ефективного вибору математичних сервісів з метою покращення якості процесу викладання математики в навчальних закладах освіти.
Investigates the issue of quality organization of mathematics teaching in educational institutions, with a focus on the adaptation of mathematical services. The algorithms for studying the adaptation process of mathematical services for their utilization in mathematics teaching in educational institutions are proposed and described. Well-known mathematical software environments such as MATLAB, Wolfram Mathematica, MathCAD, GeoGebra, as well as cloud services including Wolfram Alpha and PhET Interactive Simulations, are examined. A comparative analysis of these products is conducted in terms of their adaptation for studying mathematics in educational institutions. The discussed algorithms are recommended as an alternative approach for effectively selecting mathematical services with the aim of improving the quality of mathematics teaching in educational institutions.
Опис: 1. Олійник О.П., Шевченко І.В., Левковська Т.В., Олійник С.В. Якісне викладання математики: використання програмних середовищ та хмарних сервісів математичного спрямування. Наукові інновації та передові технології. Серія: Педагогіка. – Випуск № 5 (19). – Київ: Видавнича група «Наукові перспективи», 2023. – С. 553–564. URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-5(19)-553-564 2. Олійник О.П., Олійник С.В. Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Випуск 79. – Том 2. – Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 19–24. URL: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.04
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62754
DOI: 10.18372/2786-5495.1.17787
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДО_НАУ_№3 (2023)_271-280.pdfМатематичні сервіси та хмарні рішення: ефективна трансформація математичної освіти // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. - К.: НАУ, 2023. - №3. - С. 271–280.369.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.