Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62702
Назва: Formation of a logistics customers service system of a brokerage company
Інші назви: Формування системи логістичного обслуговування клієнтів брокерської компанії
Автори: Radchenko, Viktoriia
Радченко, Вікторія Віталіївна
Ключові слова: qualification work
кваліфікаційна робота
brokerage company
freight broker
service
logistics customers service
logistics customers service system
quality, logistics processes
crm system
брокерська компанія
фрахтовий брокер
сервіс
логістичний клієнтський сервіс
система логістичного клієнтського сервісу
якість
логістичні процеси
crm-система
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: National Avіation University
Бібліографічний опис: Radchenko V. Formation of a logistics customers service system of a brokerage company. – Qualification work for obtaining a master's degree in specialty 073 "Management", EPP "Logistics". – National Aviation University. – Kyiv, 2022. – 121 p.
Короткий огляд (реферат): The basic principles of broker company and its service and processes are considered in the bachelor thesis. The theoretical part covers the bases of logistics service management of a broker company. The analytical part is devoted to the research of activity of the Total Quality Logistics. The subject of the study is a set of theoretical, methodological provisions and practical tools that make up the organizational and methodological support for the formation of a system of logistics service for customers of a brokerage company. The object of the research is the customer service system of the brokerage company. Methods of research are analysis, synthesis, induction, deduction, modeling, generalization. Materials of the thesis are recommended for use during scientific research, in the educational process and in the practical work of specialists of logistics departments.
У бакалаврській роботі розглядаються основні принципи роботи брокерської компанії, її послуги та процеси. Теоретична частина охоплює основи управління логістичним сервісом брокерської компанії. Аналітична частина присвячена дослідженню діяльності компанії Total Quality Logistics. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних положень і практичних інструментів, що складають організаційно-методичне забезпечення формування системи логістичного обслуговування клієнтів брокерської компанії. Об'єктом дослідження є система обслуговування клієнтів брокерської компанії. Методи дослідження - аналіз, синтез, індукція, дедукція, моделювання, узагальнення. Матеріали дипломної роботи рекомендуються для використання під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній роботі фахівців логістичних підрозділів.
Опис: Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент Карпунь Ольга Василівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62702
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Англ_ФТМЛ_2022_073_Радченко В.В..pdfдипломна робота1.95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.