Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRadchenko, Viktoriia-
dc.contributor.authorРадченко, Вікторія Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-03-19T08:29:53Z-
dc.date.available2024-03-19T08:29:53Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationRadchenko V. Formation of a logistics customers service system of a brokerage company. – Qualification work for obtaining a master's degree in specialty 073 "Management", EPP "Logistics". – National Aviation University. – Kyiv, 2022. – 121 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62702-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент Карпунь Ольга Василівнаuk_UA
dc.description.abstractThe basic principles of broker company and its service and processes are considered in the bachelor thesis. The theoretical part covers the bases of logistics service management of a broker company. The analytical part is devoted to the research of activity of the Total Quality Logistics. The subject of the study is a set of theoretical, methodological provisions and practical tools that make up the organizational and methodological support for the formation of a system of logistics service for customers of a brokerage company. The object of the research is the customer service system of the brokerage company. Methods of research are analysis, synthesis, induction, deduction, modeling, generalization. Materials of the thesis are recommended for use during scientific research, in the educational process and in the practical work of specialists of logistics departments.uk_UA
dc.description.abstractУ бакалаврській роботі розглядаються основні принципи роботи брокерської компанії, її послуги та процеси. Теоретична частина охоплює основи управління логістичним сервісом брокерської компанії. Аналітична частина присвячена дослідженню діяльності компанії Total Quality Logistics. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних положень і практичних інструментів, що складають організаційно-методичне забезпечення формування системи логістичного обслуговування клієнтів брокерської компанії. Об'єктом дослідження є система обслуговування клієнтів брокерської компанії. Методи дослідження - аналіз, синтез, індукція, дедукція, моделювання, узагальнення. Матеріали дипломної роботи рекомендуються для використання під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній роботі фахівців логістичних підрозділів.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherNational Avіation Universityuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectbrokerage companyuk_UA
dc.subjectfreight brokeruk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectlogistics customers serviceuk_UA
dc.subjectlogistics customers service systemuk_UA
dc.subjectquality, logistics processesuk_UA
dc.subjectcrm systemuk_UA
dc.subjectброкерська компаніяuk_UA
dc.subjectфрахтовий брокерuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectлогістичний клієнтський сервісuk_UA
dc.subjectсистема логістичного клієнтського сервісуuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectлогістичні процесиuk_UA
dc.subjectcrm-системаuk_UA
dc.titleFormation of a logistics customers service system of a brokerage companyuk_UA
dc.title.alternativeФормування системи логістичного обслуговування клієнтів брокерської компаніїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Англ_ФТМЛ_2022_073_Радченко В.В..pdfдипломна робота1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.