Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62656
Назва: Математична тренована модель для аналізу даних з використанням machine learning в управлінні сайту електронної комерції
Автори: Багнюк, Наталія
Бортник, Констянтин
Боба, Роман
Ключові слова: збір даних
навчання моделі
модель
тестування
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Багнюк Н.В. Математична тренована модель для аналізу даних з використанням machine learning в управлінні сайту електронної комерції / Н.В. Багнюк, К.Я. Бортник, Р.В. Боба // Комп’ютерні системи та мережні технології : ХІІІ Міжнар. науково-практ. конф. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – С. 12–13.
Короткий огляд (реферат): Аналіз даних є важливим завданням у різних сферах, зокрема у фінансах, охороні здоров’я та маркетингу. Алгоритми машинного навчання широко використовуються для аналізу даних завдяки їхній здатності навчатися на основі даних і робити прогнози. Продуктивність моделей машинного навчання залежить від кількох факторів, включаючи якість даних, вибір функцій і вибір алгоритмів [1].
Опис: ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА 1. Лі К., Чен Т., Лю Ю. та Ма Ю. (2019). Collaborative filtering with social exposure: a modular approach based on graph convolutional networks. Proceedings of the 42nd International ACM SIGIR Conference on Research and Development in Information Retrieval, 425-434. 2.. Alpaydin, E. (2020). Introduction to machine learning (3rd ed.). MIT press.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62656
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології» (CSNT-2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багнюк Н.В., Бортник К.Я., Боба Р.В..pdf98.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.