Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62475
Назва: Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю підприємтсва з використанням сучасних Інтернет-технологій
Автори: Пустовгар, Олег Васильович
Ключові слова: маркетинг
стратегія
міжнародне середовище
послуги
канали комунікації
Інтернет-технології
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Пустовгар О.В. Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю підприємтсва з використанням сучасних Інтернет-технологій. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 105 с.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах динамічності зовнішнього середовища функціонування підприємств і організацій, акцентуапізації шляхів розвитку інформаційного суспільства в державній комунікативній політиці, з’являються нові інструменти маркетингових комунікацій, які швидко нарощують свій комунікативний потенціал та постають потужним джерелом. Разом з тим, тематикою комп’ютерного програмного інформаційно-технічного забезпечення зацікавилися і науковці, вивчаючи можливості покращення роботи підприємств шляхом впровадження різнопланових сучасних технології в управлінський процес підприємством.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62475
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пустовгар.pdfДипломна робота25.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.