Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62392
Назва: Spectra of autocorrelation functions of aircraft flight parameters during landing approaches
Інші назви: Спектри автокореляційних функцій параметрів польоту літака під час заходу на посадку
Автори: Pinchuk, Tetyana Oleksandrivna
Пінчук, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: graduate work
дипломна робота
flight crew training system
система підготовки льотного складу
avionics
авіоніка
decoding flight information
розшифровка польотної інформації
spectrum
спектр
Дата публікації: 6-лют-2024
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Pinchuk Т.О. Spectra of autocorrelation functions of aircraft flight parameters during landing approaches. - Qualification work for obtaining a master's degree in specialty 173 "Avionics". - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 64 p.
Короткий огляд (реферат): Human error is a predominant factor in the majority of aviation accidents and incidents. Statistical analysis of recent aviation accident and incident data indicates that human factors frequently contribute to these occurrences. The integration of human and machine processes is fundamental in mitigating the likelihood of such incidents. The landing approach phase is particularly critical in flight operations. It demands high levels of pilot concentration and involves the consideration of numerous factors, including meteorological conditions, air traffic, aircraft's technical status, and instrument readings. Effective management of these factors is crucial for safe aircraft operation during this phase.
Людська помилка є домінуючим фактором у більшості авіаційних подій та інцидентів. Статистичний аналіз останніх даних про авіаційні події та інциденти показує, що людський фактор часто сприяє цим подіям. Інтеграція людських і машинних процесів має фундаментальне значення для зменшення ймовірності таких інцидентів. Етап заходу на посадку особливо важливий під час виконання польотів. Це вимагає високого рівня концентрації пілота та передбачає врахування багатьох факторів, включаючи метеорологічні умови, повітряний рух, технічний стан літака та показання приладів. Ефективне управління цими факторами має вирішальне значення для безпечної експлуатації літака на цьому етапі.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Грищенко Юрій Віталійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62392
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2023_173_Пінчук Т.О..pdf2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.