Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62192
Назва: | 3D-візуалізація моделі персонажа з використанням програмного забезпечення Blender |
Автори: | Кашуба, Владислав Юрійович |
Ключові слова: | дипломна робота blender 3D Modeling 3D моделювання 3D персонаж 3D редактор модель |
Дата публікації: | 31-гру-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Кашуба В. Ю. 3D-візуалізація моделі персонажа з використанням програмного забезпечення Blender. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування». - Київ, 2023. –98 с. |
Короткий огляд (реферат): | В сучасному світі технологічних досягнень та розквіту комп'ютерної графіки, 3D візуалізація стає важливою складовою для різноманітних сфер, від ігрової індустрії до архітектурного дизайну. У цьому контексті особливо актуальним є використання програмного забезпечення Blender для створення тривимірних моделей, зокрема, персонажів. Задача візуалізації персонажів у 3D просторі стає все більш складною та водночас захоплюючою завданням. Використання Blender, яке є відкритим та безкоштовним інструментом для 3D моделювання, дозволяє розкрити широкий спектр творчих можливостей та створити реалістичних персонажів. Дана кваліфікаційна робота присвячена вивченню та аналізу теоретичних аспектів 3D візуалізації персонажів, розгляду інструментів, які використовуються для цього, зосереджуючись на особливостях використання Blender. Крім того, кваліфікаційна робота включає проект зі створення 3D моделі персонажа, який дозволить конкретизувати отримані теоретичні знання в практичному застосуванні. У цьому дослідженні, основна мета полягає в ретельному розгляді можливостей, які надає програмне забезпечення Blender, у сфері 3D візуалізації персонажів. Розкриваючи потенціал Blender, ми спрямовані на вивчення ключових аспектів створення тривимірних моделей, зокрема персонажів, з особливим акцентом на досягнення реалістичності в їхньому вигляді. Проведення цього дослідження має вибудувати теоретичну базу, що використовуються у процесі 3D моделювання персонажів. Крім того, кваліфікаційна робота включатиме створення конкретного проекту, який слугуватиме ілюстративним прикладом використання вивчених методів та технік у практичному використанні. Дана робота сприятиме глибшому розумінню можливостей Blender та дозволить демонструвати його ефективність у створенні вражаючих тривимірних персонажів. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Сергій Водоп’янов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62192 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФКНТ_2023_122_Кашуба В.Ю.pdf | Дипломна робота магістра | 4.93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.