Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62192
Название: 3D-візуалізація моделі персонажа з використанням програмного забезпечення Blender
Авторы: Кашуба, Владислав Юрійович
Ключевые слова: дипломна робота
blender
3D Modeling
3D моделювання
3D персонаж
3D редактор
модель
Дата публикации: 31-дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кашуба В. Ю. 3D-візуалізація моделі персонажа з використанням програмного забезпечення Blender. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування». - Київ, 2023. –98 с.
Краткий осмотр (реферат): В сучасному світі технологічних досягнень та розквіту комп'ютерної графіки, 3D візуалізація стає важливою складовою для різноманітних сфер, від ігрової індустрії до архітектурного дизайну. У цьому контексті особливо актуальним є використання програмного забезпечення Blender для створення тривимірних моделей, зокрема, персонажів. Задача візуалізації персонажів у 3D просторі стає все більш складною та водночас захоплюючою завданням. Використання Blender, яке є відкритим та безкоштовним інструментом для 3D моделювання, дозволяє розкрити широкий спектр творчих можливостей та створити реалістичних персонажів. Дана кваліфікаційна робота присвячена вивченню та аналізу теоретичних аспектів 3D візуалізації персонажів, розгляду інструментів, які використовуються для цього, зосереджуючись на особливостях використання Blender. Крім того, кваліфікаційна робота включає проект зі створення 3D моделі персонажа, який дозволить конкретизувати отримані теоретичні знання в практичному застосуванні. У цьому дослідженні, основна мета полягає в ретельному розгляді можливостей, які надає програмне забезпечення Blender, у сфері 3D візуалізації персонажів. Розкриваючи потенціал Blender, ми спрямовані на вивчення ключових аспектів створення тривимірних моделей, зокрема персонажів, з особливим акцентом на досягнення реалістичності в їхньому вигляді. Проведення цього дослідження має вибудувати теоретичну базу, що використовуються у процесі 3D моделювання персонажів. Крім того, кваліфікаційна робота включатиме створення конкретного проекту, який слугуватиме ілюстративним прикладом використання вивчених методів та технік у практичному використанні. Дана робота сприятиме глибшому розумінню можливостей Blender та дозволить демонструвати його ефективність у створенні вражаючих тривимірних персонажів.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Сергій Водоп’янов.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62192
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКНТ_2023_122_Кашуба В.Ю.pdfДипломна робота магістра4.93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.