Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62149
Назва: Aircraft Fuel Measurement System Based on Hydrostatic Pressure Sensor
Інші назви: Cистема вимірювання палива літаків на основі датчиків гідростатичного тиску
Автори: Smirnov, Oleg
Смірнов, Олег Ігорович
Filyashkin, Мykola
Філяшкін, Микола Кирилович
Ключові слова: aircraft fuel system
hydrostatic pressure sensor
parallelepiped
tetrahedron
plane equation
recalculation of vector in coordinate systems
паливна система літака
датчик гідростатичного тиску
паралелепіпед
тетраедр
рівняння площини
перерахунок вектора в системах координат
Дата публікації: 29-вер-2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Smirnov O. I. Aircraft Fuel Measurement System Based on Hydrostatic Pressure Sensor / O. I. Smirnov, M. K. Filyashkin // Electronics and Control Systems. Kyiv: NAU, 2023. – No 3(77). – pp. 77–82.
Серія/номер: Electronics and Control Systems;№3(77)
Електроніка та системи управління;№3(77)
Короткий огляд (реферат): The construction of an aircraft fuel-measuring system based on hydrostatic pressure sensors is considered, which makes it possible to determine the fuel residue in the aircraft tanks during its evolutions. With the evolution of aircraft, measuring the fuel residue in existing fuel metering systems using float and capacitive fuel level sensors has a rather complex electromechanical design and significant weight and size characteristics. This together affects the reliability of such systems as a whole and leads to significant methodological errors in determining the remaining fuel during maneuverable flight. The proposed system using hydrostatic pressure sensors and a computer can significantly increase the efficiency of existing fuel metering systems, and can also be used for calibration tests both on the ground and in flight.
Розроблено побудову паливно-вимірювальної системи літака на основі датчиків гідростатичного тиску, що дає змогу визначити залишок палива в баках літака під час його еволюцій. При еволюціях літаків вимірювання залишку палива в існуючих системах вимірювання палива за допомогою поплавкових і ємнісних датчиків рівня палива має досить складну електромеханічну конструкцію та значні масогабаритні характеристики. Це в сукупності впливає на надійність таких систем в цілому і призводить до значних методичні похибки у визначенні залишку палива при маневреному польоті. Запропонована система з використанням датчиків гідростатичного тиску та комп’ютера може значно підвищити ефективність існуючих систем вимірювання палива, а також може використовуватися для калібрувальних випробувань як на землі, так і в польоті.
Опис: [1] Granino A. Korn, Theresa M.n Korn. Mathematical Handbook for scinetistits and engineers. Mc-Graw-Hill Book Company, New-York, 1968, 831 p. [2] V. O. Rogozhin, A. V. Skrypez, M. K. Filyashkin, and M. P. Mukhina, Stand-alone navigation systems for a concrete type of aircraft and their maintenance. NAU, Kyiv, 2015, 308 p. [3] F. M. Zakharin, V. M. Sineglazov, and M. K. Filyashkin, Algorithmic support for inertial-satellite navigation systems. NAU, Kyiv, 2011, 320 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62149
ISSN: 1990-5548
DOI: 10.18372/1990-5548.77.18008
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdfНаукова стаття256.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.