Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62118
Назва: Організація і методика обліку, аналізу та аудиту формування собівартості послуг підприємства
Автори: Патсаєв, Владислав Олександрович
Ключові слова: собівартість послуг
підприємство
фінансова звітність
стандарти
облік
дипломна робота
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Патсаєв В.С. Організація і методика обліку, аналізу та аудиту формування собівартості послуг підприємства– Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 071 «Облік і оподаткування» – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 80 с.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах динамічного розвитку бізнес-середовища важливою передумовою успішної діяльності підприємств є систематичний та комплексний підхід до управління виробництвом та наданням послуг. Особливо це стосується підприємств, діяльність яких пов’язана із наданням послуг зі створення нематеріальних активів, де ефективний контроль за формуванням собівартості послуг набуває вирішального значення.У сучасних умовах важливо розуміти, що конкурентоспроможність підприємства в значній мірі залежить від правильної організації процесів обліку, аналізу та аудиту формування собівартості його послуг. Задача точного визначення собівартості не лише стає гарантом ефективного управління, але й визначає стратегічні рішення щодо ціноутворення та оптимізації виробничих процесів.Витрати підприємства становлять один з найбільш складних показників його господарської активності. По-перше, вони відіграють ключову роль у визначенні ефективності виробництва. Суть ефективності виробництва полягає у досягненні максимальних результатів для підприємства за мінімальних витрат. Це означає, що для кожної одиниці матеріальних, фінансових і трудових слід досягнути зростання обсягу виробництва, що призведе до збільшення доходу.По-друге, витрати є вихідним пунктом і основою для визначення прибутку підприємства і рентабельності його діяльності. Зменшення собівартості продукції прямо пропорційно впливає на зростання прибутку.По-третє, собівартість продукції відіграє важливе значення для встановлення ціни на продукцію або послуги. Це також вказує на необхідність підвищення ролі собівартості продукції в управлінні виробництвом, не лише у відношенні до прибутку та ціноутворення, але і як показника ефективності виробництва.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань:07 Управління та адміністрування, спеціальність 071 «Облік і оподаткування», освітньо-професійна програма «Облік і аудит». Керівник проекту:к.е.н., доцент Інна Афанас’єва
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62118
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Патсаєв В.О. _2023.pdfДипломна робота1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.