Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62118
Title: Організація і методика обліку, аналізу та аудиту формування собівартості послуг підприємства
Authors: Патсаєв, Владислав Олександрович
Keywords: собівартість послуг
підприємство
фінансова звітність
стандарти
облік
дипломна робота
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Патсаєв В.С. Організація і методика обліку, аналізу та аудиту формування собівартості послуг підприємства– Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 071 «Облік і оподаткування» – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 80 с.
Abstract: В сучасних умовах динамічного розвитку бізнес-середовища важливою передумовою успішної діяльності підприємств є систематичний та комплексний підхід до управління виробництвом та наданням послуг. Особливо це стосується підприємств, діяльність яких пов’язана із наданням послуг зі створення нематеріальних активів, де ефективний контроль за формуванням собівартості послуг набуває вирішального значення.У сучасних умовах важливо розуміти, що конкурентоспроможність підприємства в значній мірі залежить від правильної організації процесів обліку, аналізу та аудиту формування собівартості його послуг. Задача точного визначення собівартості не лише стає гарантом ефективного управління, але й визначає стратегічні рішення щодо ціноутворення та оптимізації виробничих процесів.Витрати підприємства становлять один з найбільш складних показників його господарської активності. По-перше, вони відіграють ключову роль у визначенні ефективності виробництва. Суть ефективності виробництва полягає у досягненні максимальних результатів для підприємства за мінімальних витрат. Це означає, що для кожної одиниці матеріальних, фінансових і трудових слід досягнути зростання обсягу виробництва, що призведе до збільшення доходу.По-друге, витрати є вихідним пунктом і основою для визначення прибутку підприємства і рентабельності його діяльності. Зменшення собівартості продукції прямо пропорційно впливає на зростання прибутку.По-третє, собівартість продукції відіграє важливе значення для встановлення ціни на продукцію або послуги. Це також вказує на необхідність підвищення ролі собівартості продукції в управлінні виробництвом, не лише у відношенні до прибутку та ціноутворення, але і як показника ефективності виробництва.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань:07 Управління та адміністрування, спеціальність 071 «Облік і оподаткування», освітньо-професійна програма «Облік і аудит». Керівник проекту:к.е.н., доцент Інна Афанас’єва
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62118
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Патсаєв В.О. _2023.pdfДипломна робота1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.