Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62068
Title: | Management of marketing activity of Islam Karimov Tashkent International Airport |
Other Titles: | Управління маркетинговою діяльністю Міжнародного аеропорту Ташкент імені Іслама Карімова |
Authors: | Isaev, Rustam Ісаєв, Рустам |
Keywords: | marketing management маркетинговий менеджмент airport marketing activity маркетингова діяльність аеропорту airport operation функціонування аеропорту graduate work дипломна робота international marketing environment міжнародне маркетингове середовище foreign economic activity зовнішньоекономічна діяльність |
Issue Date: | 27-Dec-2023 |
Publisher: | National Aviation University |
Citation: | Isaev R. Management of marketing activity of Islam Karimov Tashkent International Airport. – Thesis for obtaining a master's degree in the specialty "Management". - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 107 p. |
Abstract: | Planning is the process of determining objectives, strategies, and activities to achieve them over a period of time, based on assumptions
about the future likely conditions of the plan. It is impossible to run an organization, however small, or to prepare even a sales forecast, without drawing up some elementary form of marketing plan. Often,
however, managers simply take some quantitative indicators, to which they then adjust the statement of facts. This kind of action requires little effort, but demonstrates a clear lack of understanding of the marketing planning process. A marketing plan is one of the tools to accomplish the task at hand. As a document with a formal structure, it obliges the person who writes it to present their thoughts, facts and conclusions in a coherent and logical manner so that they can be understood by others. Планування — це процес визначення цілей, стратегій і заходів для їх досягнення протягом певного періоду часу на основі припущень про майбутні ймовірні умови плану. Неможливо керувати організацією, якою б малою вона не була, або підготувати навіть прогноз продажів, не склавши якоїсь елементарної форми маркетингового плану. часто, однак менеджери просто беруть деякі кількісні показники, до яких потім пристосовують констатацію фактів. Така дія вимагає невеликих зусиль, але демонструє явне нерозуміння процесу маркетингового планування. Маркетинговий план є одним із інструментів для вирішення поставленого завдання. Будучи документом з формальною структурою, він зобов’язує особу, яка його пише, викладати свої думки, факти та висновки в послідовній і логічній формі, щоб їх могли зрозуміти інші. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент Литвиненко Лариса Леонідівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62068 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФТМЛ_2023_073_Ісаєв Р.Р..pdf | дипломна робота | 2.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.