Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61886
Title: Інноваційний маркетинг нового туристичного продукту
Authors: Ковальчук, Христина Романівна
Keywords: дипломна робота
туризм
турпродукт
інноваційний маркетинг
туристичний маркетинг
туристичний потенціал
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ковальчук Х.Р. Інноваційний маркетинг нового туристичного продукту . - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 84 с.
Abstract: Результатом дослідження є розробка заходів з поліпшення інноваційного маркетингу нового туристичного продукту. Також з’ясовано сутність інноваційного маркетингу, виявлено механізмів підвищення його ефективності та розроблено конкретні рекомендації.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., д. геогр. н., Вишневський Віктор Іванович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61886
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковальчук .pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.