Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218
Название: Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення)
Авторы: Вржесневський, І.І.
Величенко, М.А.
Совгіря, Т.М.
Ключевые слова: освітній процес
позитивне ставлення
дитиноцентризм
фізичне виховання
студенти
педагогічний процес
Дата публикации: 16-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Вржесневський І.В., Величенко М.А., Совгіря Т.М. Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення) // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVІІІ Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - С. 24-26.
Краткий осмотр (реферат): Згідно з домінуючою в українській педагогічній доктрині «дитиноцентризму» інтерес учня є базою для «суб`єкт-суб`єктного» зв`язку і вирішальним елементом навчального процесу. На жаль, дефініції терміну «інтерес» не визначені, нема науково обґрунтованої класифікації (на відміну від потреб та цінностей). Таким чином це поняття (інтерес) кожен розуміє на свій лад.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218
Располагается в коллекциях:XVIIІ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2023)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Роль та місце інтересів у освітньому процесі.pdf464.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.