Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218
Title: Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення)
Authors: Вржесневський, І.І.
Величенко, М.А.
Совгіря, Т.М.
Keywords: освітній процес
позитивне ставлення
дитиноцентризм
фізичне виховання
студенти
педагогічний процес
Issue Date: 16-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Вржесневський І.В., Величенко М.А., Совгіря Т.М. Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення) // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVІІІ Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - С. 24-26.
Abstract: Згідно з домінуючою в українській педагогічній доктрині «дитиноцентризму» інтерес учня є базою для «суб`єкт-суб`єктного» зв`язку і вирішальним елементом навчального процесу. На жаль, дефініції терміну «інтерес» не визначені, нема науково обґрунтованої класифікації (на відміну від потреб та цінностей). Таким чином це поняття (інтерес) кожен розуміє на свій лад.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218
Appears in Collections:XVIIІ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роль та місце інтересів у освітньому процесі.pdf464.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.