Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61024
Назва: Азимутальний магнітометричний коректор інерціальної навігаційної системи. Усунення магнітної девіації на аеродром
Автори: Ющенко, Максим Андрійович
Ключові слова: кваліфікаційна робота
пілотажно-навігаційний комплекс
інерціальна навігаційна система
трикомпонентний магнітометр
магнітний курс
усунення девіації на аеродромі
корекційний механізм
Дата публікації: 22-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ющенко М. А. Азимутальний магнітометричний коректор інерціальної навігаційної системи. Усунення магнітної девіації на аеродром. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): Магнітний курс широко використовується в ПНК при корекції азимутального каналу ІНС, при використанні польоту по ешелонах, в системі посадки VOR/DME, а також в інших системах. При підготовці ІНС до польоту точне значення магнітного курсу в місці розташування ЛА дозволяє суттєво скоротити час підготовки ІНС при попередньо проведеній виставці ІНС з калібруванням. Це дозволяє відмовитися від застосування складних процедур визначення курсу на стоянці за допомогою аеродромних засобів, включаючи спеціальні орієнтири з точною фіксацією ЛА на реперних точках. Отримання точної інформації про магнітному курсі на різних етапах польоту при використанні традиційних індукційних датчиків, зважаючи на їх конструктивні особливості, не дозволяє забезпечити безперервність отримання інформації про магнітний курс літака в умовах маневреного польоту зі зміною його швидкості. Насамперед це пов'язано з відхиленням вимірювальної площини магнітометричних зондів щодо справжньої площини горизонту. За наявності високоточного визначення складових МПЗ щодо площини горизонту за допомогою ІНС розв'язання задачі безперервного визначення магнітного курсу за допомогою тривісного магнітометра стає можливим. Разом з тим використання трьох роздільних магнітометричних датчиків не виключає завдання, пов'язане з усуненням їхньої девіації, яка має місце через магнітне поле самого літака.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігорович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61024
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Ющенко Максим ІК303 СТН.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.