Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61004
Назва: Commodity science: guide to practical classes
Інші назви: Товарознавство: посібник до практичних занять
Автори: Lysenko, Olena
Лисенко, Олена Михайлівна
Fisun, Yuliia
Фісун, Юлія Володимирівна
Borysenko, Olena
Борисенко, Олена Сергіївна
Shevchenko, Anna
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: commodity science
guide to practical classes
marketing
товарознавство
посібник до практичних занять
маркетинг
Дата публікації: 2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Lysenko O., Fisun Y., Borysenko O., Shevchenko A. Commodity science: guide to practical classes / comp. O. Lysenko, Y. Fisun, O. Borysenko, A. Shevchenko. - K. : NAU, 2023. - 48 p.
Короткий огляд (реферат): Commodity science is a science that systematically studies goods at all stages of the life cycle, namely: methods of cognition of their consumer value; regularities of assortment formation; qualitative aspects; circulation and consumption. In modern conditions, research in the field of commodity science and high professional training can solve problems related to the supply of high quality and relevant goods.
Товарознавство — наука, яка систематично вивчає товари на всіх етапах життєвого циклу, а саме: методи пізнання їх споживчої вартості; закономірності формування асортименту; якісні аспекти; обіг і споживання. У сучасних умовах дослідження в галузі товарознавства та висока професійна підготовка дозволяють вирішити проблеми, пов’язані з постачанням якісних і актуальних товарів.
Опис: At the present stage of Ukraine's economic development, the issue of continuous supply and effective growth of the consumer goods market is becoming increasingly important. The growth of the number of trade enterprises and the development of industrial production leads to positive trends in improving their business activities and increasing sales of various groups of goods. In the conditions of economic development, the market of food and non-food goods is constantly expanding, which in turn requires constant and effective state control of product quality and safety ot all types of products to ensure the interests of the population. На сучасному етапі економічного розвитку України все більшої актуальності набуває питання безперервної пропозиції та ефективного зростання ринку споживчих товарів. Зростання кількості підприємств торгівлі та розвиток промислового виробництва зумовлює позитивні тенденції щодо покращення їх господарської діяльності та збільшення обсягів реалізації різних груп товарів. В умовах розвитку економіки ринок продовольчих і непродовольчих товарів постійно розширюється, що в свою чергу потребує постійного та ефективного державного контролю за якістю та безпечністю продукції всіх видів для забезпечення інтересів населення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61004
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичне забезпечення кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
COMMODITY SCIENCE_2023.pdfguide to practical classes2.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.