Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61000
Title: | Контури налаштування замкнутих cистем автоматичного керування |
Authors: | Кοнοвалюк, Ιлля Οлександрοвич |
Keywords: | кваліфікаційна робота літак комп’ютерно-інтегрований комплекс математичне моделювання момент стабілізації контур підсумовування моделювання алгоритм |
Issue Date: | 22-Jun-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Кοнοвалюк І. О. Контури налаштування замкнутих cистем автоматичного керування. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 65 с. |
Abstract: | Досягнення потрібної якості системи стабілізації може бути забезпечено варіюванням її експлуатаційних параметрів. Вибір оптимального співвідношення між ними забезпечить необхідну стійкість і динаміку системи. Основне завдання експлуатаційних регулювань замкнутих систем автоматичного керування (САК) полягають у тому, щоб сформувати стабілізуючий момент, що найбільш повно компенсує всі зовнішні збурювання, що діють на об'єкт керування. Разом з тим випадковий характер зміни сумарного моменту, що обурює, практично виключає можливість його повної компенсації при якому-небудь незмінному регулюванні. Тому експлуатаційні регулювання повинні забезпечувати вибір такого сполучення регульованих параметрів, при яких діючі на систему збурювання компенсувалися б стабілізуючим моментом «у середньому», тобто так, щоб середнє (середньоквадратичне або середньо амплітудне) значення помилки стабілізації не виходило за межі заданої технічними умовами точності. Для формування моменту стабілізації використовують сигнали зворотного зв'язку за швидкістю та кутом відхилення, які надходять до контуру, що їх підсумовує. Підсумовуючий контур є вхідним контуром підсилювача системи. Він дозволяє керувати такими параметрами як жорсткість та демпфірування системи. На практиці використовують декілька видів контурів, що підсумовують. Всі ці контури забезпечують формування стабілізуючого моменту в деяких межах в яких налагоджується система. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Аблесімов Олександр Костянтинович |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61000 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5. Коновалюк І.О Кваліфікаційна робота.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 3.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.