Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60973
Назва: Обслуговування пасажирів на борту літака як складова іміджу та конкурентоспроможності авіакомпанії
Інші назви: Passenger Service on the Aircraft Board as a Component of the Airline's Image and Competitiveness.
Автори: Докієнко, Лариса Миколаївна
Осьмак, Віктор Євгенійович
Трюхан, Олег Миколайович
Dokiienko, Larysa Mykolayivna
Osmak, Viktor Yevhenoyovich
Triukhan, Oleh Mykolayovich
Ключові слова: обслуговування
пасажир
конкурентоспроможність
авіакомпанія
service
passenger
competitiveness
airline
Дата публікації: 2023
Видавництво: Business Inform
Бібліографічний опис: Dokiienko L., Osmak V., Triukhan O. Passenger Service on the Aircraft Board as a Component of the Airline's Image and Competitiveness. Економіка: реалії часу. Науковий журнал, 2 (66). С. 26-35
Серія/номер: ;2
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду сервісного обслуговування пасажирів на борту літака як основи для формування іміджу та забезпечення конкурентоспроможності авіакомпаній. Визначено роль якості обслуговування пасажирів для авіакомпаній в контексті жорсткої світової конкуренції; здійснено аналіз бортового продукту провідних авіакомпаній світу та розглянуто найвпливовіші рейтинги оцінювання авіакомпаній за якістю обслуговування. Обґрунтовано ключові критерії оцінювання якості обслуговування пасажирів на борту літака у розрізі якості бортового продукту та якості обслуговування екіпажем борту. Надано рекомендації для бортпровідників щодо покращення сервісу у контексті очікувань пасажирів, а також визначено кроки, які повинні реалізувати авіакомпанії задля підвищення якості обслуговування пасажирів.
The article is devoted to consideration of passenger service on aircraft board as a basis for forming the image and ensuring the airline’s competitiveness. The role of passenger service quality for airlines in the context of fierce global competition is defined; an analysis of the on-board product of the world's leading airlines was carried out, and the most influential ratings of airlines for the service quality were considered. The key criteria for evaluating the passenger service quality on the aircraft board in terms of the quality of the on-board product and the efficiency of the cabin crew are substantiated. Recommendations are provided for flight attendants to improve service in the context of passenger expectations, and steps that airlines should implement to improve the passenger service quality are identified.
Опис: Kniazieva, T., & Polous, O. (2022). Factors affecting the competitiveness of air transport services in the world economic system. Scientific perspectives, 10 (28), 1-14. DOI: 10.52058/2708-7530-2022-10(28)- 128-141 [in Ukrainian]. 2. Vovk, O., Kamyshna, S., & Ocheretyana, S. (2019). Competitiveness of air transport enterprises in the conditions of the development of international aviation space. Economics and management of enterprises, 48 (2), 31-35. DOI: 10.32843/bses.48-35 [in Ukrainian]. 3. Suvorova, I. (2014). Criteria for evaluating of competitiveness of air transport enterprises of Ukraine. Scientific works of the Kirovohrad National Technical University, 26, 327-333 [in Ukrainian]. 4. Hassan, S., Gul, S., Jameel, K., Akhtar, S., & Naveed, S. (2020). Impact of service quality on customer’s satisfaction in the airline industry (a case study of PIA, Oman airline and Air-Arabia). Ilkogretim Online – Elementary Education Online, 19 (3), 3562-3573 DOI: 10.17051/ ilkonline.2020.03.735520 [in English]. 5. Hassan, T.H., & Salem, A.E. (2022). Impact of service quality of low-cost carriers on airline image and consumers' satisfaction and loyalty during the COVID-19 outbreak. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19 (1), 83. DOI: 10.3390/ijerph19010083 [in English]. 6. Namukasa, J. (2013). The influence of airline service quality on passenger satisfaction and loyalty: the case of Uganda airline industry. The TQM Journal, 25 (5), 520-532. DOI: 10.1108/TQM-11-2012- 0092 [in English]. 7. Sukwadi, R., Susanto, A., & Liang, Y.C. (2021). Airline service quality evaluation for Indonesian low cost carriers based on Extenics innovation theory. Archives of Transport, 58 (2), 7-20. DOI: 10.5604/ 01.3001.0014.8794 [in English]. 8. Zhou, C., Albuquerque, P., & Grewal, R. (2021). Competition and firm service reliability decisions: a study of the airline industry. Journal of Marketing Research, 58 (2), 377–399. DOI: 10.1177/ 0022243720973943 [in English]Jou, R.C., Lam, S.H., Hensher D., Chen, C.C., & Kuo, C.W. (2008). The effect of service quality and price on international airline competition. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 44 (4), 580-592. DOI: 10.1016/j.tre.2007.05.004 [in English]. 10. Han, H., Lee, K-S., Chua, B-L., Lee, S., & Kim, W. (2019). Role of airline food quality, price reasonableness, image, satisfaction, and attachment in building re-flying intention. International Journal of Hospitality Management, 80, 91-100. DOI: 10.1016/j.ijhm.2019.01.013 [in English].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60973
ISSN: 2226-2172
Розташовується у зібраннях:Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PASSENGER SERVICE.pdf500.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.