Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60945
Название: Обчислювальна система координованого управління тягою літака на етапі заходу на посадку
Авторы: Ковальчук, Максим Русланович
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
інтегроване керування літаком
засоби механізації крила
управління швидкістю польоту
алгоритми роботи автомата тяги
координованого управління швидкістю польоту
системи екстреного дроселювання
синтезовані контури управління
Дата публикации: 20-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ковальчук М. Р. Обчислювальна система координованого управління тягою літака на етапі заходу на посадку. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 63 с.
Краткий осмотр (реферат): Успішне виконання польотних завдань залежить від дотримання конкретних умов польоту, які забезпечують прийнятні аеродинамічні характеристики та оптимальну роботу двигуна. Це вимагає контролю справжньої швидкості польоту, приладової швидкості та числа Маха польоту. Контроль швидкості має вирішальне значення не лише під час керування траєкторією, наприклад підйому, спуску та приземлення, але й для досягнення бажаного часу та цільового положення. Керування бічним маневром вимагає узгодженого управління перевантаженням літака, швидкістю польоту та траєкторією. Традиційно контроль повітряної швидкості в основному спирався на ручні методи керування, які виявилися достатніми для поступової зміни швидкості на певних етапах польоту. Однак ручному регулюванню швидкості не вистачає необхідної точності під час дуже складних етапів польоту. Автоматичний контроль швидкості звільняє пілота від цієї відповідальності, дозволяючи йому зосередитися на інших завданнях. Автоматична стабілізація стає особливо важливою, коли стабільність літака порушується через проблеми, пов’язані зі швидкістю. Політ із заданою швидкістю може відбуватися на постійній висоті або під час підйому та зниження. Тяга двигуна або положення керма використовується для керування швидкістю польоту. У першому випадку тангенціальне прискорення регулюється зміною тяги двигуна, тоді як в останньому випадку воно досягається шляхом регулювання сил опору (сила фронтального опору та компонент ваги). Узгоджене управління може здійснюватися одночасно по каналу управління тангажем і каналу тяги двигуна. Зліт і посадка є найбільш вимогливими і потенційно небезпечними етапами польоту, які створюють значні психофізіологічні навантаження на пілотів і членів екіпажу. На ці етапи припадає більше третини всіх рейсів у всьому світі. Точне керування параметрами кута та траєкторії разом із додатковими завданнями, такими як зв’язок із наземними службами, робота шасі та закрилків, керування над головою тощо, ускладнює керування польотом, особливо на етапі посадки, та розміщує літак у безпосередній близькості від землі. і покриття злітно-посадкової смуги.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор, кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Філяшкін Микола Кирилович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60945
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кваліфікаційна робота Ковальчук М.Р.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою2.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.