Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60758
Title: | Зв’язок емоційного інтелекту та копінг стратегій у молодих офісних працівників |
Authors: | Прудиус, Владислав Володимирович |
Keywords: | дипломна робота емоційний інтелект копінг-стратегії розпізнавання емоцій міжособистісний емоційний інтелект конфронтаційний копінг |
Issue Date: | Jun-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Прудиус В.В. Зв’язок емоційного інтелекту та копінг стратегій у молодих офісних працівників. -Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 79 с. |
Abstract: | Дипломна робота містить теоретичний аналіз наукової літератури з різних підходів до вивчення копінг-стратегій та емоційного інтелекту та їх зв’язку у психологічній науці. Діагностика застосовується для виявлення рівнів домінуючих копінг-стратегій у молодих офісних працівників та рівні компонентів та видів емоційного інтелекту. Виявлено взаємозв'язок між шкалами «конфронтаційний копінг» і «внутрішньоособистістний емоційний інтелект». Розроблено рекомендації щодо підвищення рівня емоційного інтелекту та продуктивних копінг-стратегій поведінки |
Description: | Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: канд. психол. наук, доцент кафедри авіаційної психології Ічанська Олена Михайлівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60758 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Прудиус В.В.pdf | Дипломна робота з пояснювальною запискою | 597.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.