Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60626
Название: Методи вибору рекламної стратегії виробничого підприємства
Авторы: Саяпіна, Єва
Ключевые слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
рекламна стратегія
маркетингові дослідження
Дата публикации: июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): За останні роки, сучасні компанії дедалі більше використовують рекламні стратегії з метою привернення уваги своєї цільової аудиторії та підвищення своєї конкурентоспроможності на ринку. Розвиток технологій суттєво вплинув на цей процес, надаючи нові можливості та інструменти для досягнення маркетингових цілей. Однією з основних тенденцій є перехід від традиційних масових медіа до цифрових каналів комунікації. Завдяки Інтернету, соціальним медіа та мобільним пристроям, компанії можуть націлювати свою рекламу на конкретну аудиторію, використовуючи методи сегментації та персоналізації.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.т.н., професор ОЛЕШКО Тамара
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60626
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Саяпіна Є..pdfКваліфікаційна робота1.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.