Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60626
Title: Методи вибору рекламної стратегії виробничого підприємства
Authors: Саяпіна, Єва
Keywords: дипломна робота
кваліфікаційна робота
рекламна стратегія
маркетингові дослідження
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: За останні роки, сучасні компанії дедалі більше використовують рекламні стратегії з метою привернення уваги своєї цільової аудиторії та підвищення своєї конкурентоспроможності на ринку. Розвиток технологій суттєво вплинув на цей процес, надаючи нові можливості та інструменти для досягнення маркетингових цілей. Однією з основних тенденцій є перехід від традиційних масових медіа до цифрових каналів комунікації. Завдяки Інтернету, соціальним медіа та мобільним пристроям, компанії можуть націлювати свою рекламу на конкретну аудиторію, використовуючи методи сегментації та персоналізації.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.т.н., професор ОЛЕШКО Тамара
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60626
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саяпіна Є..pdfКваліфікаційна робота1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.