Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60436
Название: Організація рекламної діяльності на міжнародних ринках
Авторы: Шелег, Олег
Ключевые слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
рекламна діяльність
міжнародні ринки
Дата публикации: июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні в умовах глобалізації та інтеграції країн у світову економіку, ефективна рекламна стратегія є однією з ключових складових успішного бізнесу. Організація рекламної діяльності на міжнародних ринках вимагає детального аналізу ринкової ситуації, вивчення культурних особливостей та розуміння вимог споживачів. Також не менш важливою є вміння використовувати ефективні маркетингові інструменти для досягнення поставлених цілей та забезпечення конкурентоспроможності на міжнародному ринку. У роботі будуть розглянуті теоретичні аспекти організації рекламної діяльності на міжнародних ринках, а також проведений практичний аналіз досвіду відомих компаній, що успішно працюють на міжнародному ринку. Результатом дослідження будуть рекомендації щодо ефективної організації рекламної діяльності на міжнародних ринках.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент Володимир ЖАВОРОНКОВ
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60436
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом (2).pdfДипломна робота1.27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.