Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60436
Title: Організація рекламної діяльності на міжнародних ринках
Authors: Шелег, Олег
Keywords: дипломна робота
кваліфікаційна робота
рекламна діяльність
міжнародні ринки
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Сьогодні в умовах глобалізації та інтеграції країн у світову економіку, ефективна рекламна стратегія є однією з ключових складових успішного бізнесу. Організація рекламної діяльності на міжнародних ринках вимагає детального аналізу ринкової ситуації, вивчення культурних особливостей та розуміння вимог споживачів. Також не менш важливою є вміння використовувати ефективні маркетингові інструменти для досягнення поставлених цілей та забезпечення конкурентоспроможності на міжнародному ринку. У роботі будуть розглянуті теоретичні аспекти організації рекламної діяльності на міжнародних ринках, а також проведений практичний аналіз досвіду відомих компаній, що успішно працюють на міжнародному ринку. Результатом дослідження будуть рекомендації щодо ефективної організації рекламної діяльності на міжнародних ринках.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент Володимир ЖАВОРОНКОВ
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60436
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом (2).pdfДипломна робота1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.