Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60426
Title: | Подолання тривожності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни |
Authors: | Грибун, Нікіта Ігоревич |
Keywords: | дипломна робота молодший шкільний вік тривожність тривога особистісна тривожність |
Issue Date: | Jun-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Грибун Н.І. Подолання тривожності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 52 с. |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі досліджено фактори, що впливають на прояви тривожності дітей молодшого шкільного віку в час війни. На основі результатів дослідження розроблено практичні рекомендації та корекційна програма для роботи з дітьми, які мають високі показники тривожності. Практичне значення роботи полягає у тому, що матеріали дослідження можуть бути використані студентами при вивчені курсу «Медична психологія», «Педагогічна психологія» «Вікова психологія», «Психологія травми», а також в психокорекційній роботі з дітьми з високою тривожністю. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: канд. пед. наук, доцент Смолінчук Лариса Симонівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60426 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_Грибун Н.І._ПП_2023.pdf | Дипломна робота | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.