Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60396
Title: Гендерні особливості професійної самоактуалізації вчителів
Authors: Рожко, Анастасія Михайлівна
Keywords: дипломна робота
самоактуалізація
професійна самоактуалізація
гендерні відмінності
вчителі
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Рожко А.М. Гендерні особливості професійної самоактуалізації вчителів. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 55 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі відображено аналіз самоактуалізації вчителів, а саме професійної. На основі вивчення та узагальнення було з’ясовано, що існують багато різних гендерних особливостей, які пов’язані з гендерними аспектами професійної самоактуалізації вчителів, і до них відносяться такі, як: статева рівність та можливості щодо реалізації, статеві ролі та очікування від особистостей, менторство та підтримка. Практичне значення роботи полягає в тому, що мали змогу виявити особливості гендерних відмінностей у професійній самоактуалізації вчителів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор філософії з психології Тягур Любомира Миронівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60396
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК _Рожко А.М._ПП _2023.pdfДипломна робота762.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.