Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60396
Title: | Гендерні особливості професійної самоактуалізації вчителів |
Authors: | Рожко, Анастасія Михайлівна |
Keywords: | дипломна робота самоактуалізація професійна самоактуалізація гендерні відмінності вчителі |
Issue Date: | Jun-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Рожко А.М. Гендерні особливості професійної самоактуалізації вчителів. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 55 с. |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі відображено аналіз самоактуалізації вчителів, а саме професійної. На основі вивчення та узагальнення було з’ясовано, що існують багато різних гендерних особливостей, які пов’язані з гендерними аспектами професійної самоактуалізації вчителів, і до них відносяться такі, як: статева рівність та можливості щодо реалізації, статеві ролі та очікування від особистостей, менторство та підтримка. Практичне значення роботи полягає в тому, що мали змогу виявити особливості гендерних відмінностей у професійній самоактуалізації вчителів. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор філософії з психології Тягур Любомира Миронівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60396 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК _Рожко А.М._ПП _2023.pdf | Дипломна робота | 762.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.