Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60395
Назва: | Marketing research on the competitiveness in the market of beauty salons |
Інші назви: | Маркетингове дослідження конкурентоспроможності на ринку салонів краси |
Автори: | Tyupysheva, Veronika Yuriivna Тюпишева, Вероніка Юріївна |
Ключові слова: | marketing research competitiveness market of beauty salons analysis marketing activities graduate work маркетингові дослідження конкурентоспроможність ринок салонів краси аналіз маркетингова діяльність дипломна робота |
Дата публікації: | 24-чер-2023 |
Видавництво: | National Aviation University |
Короткий огляд (реферат): | In current market conditions characterized tough competition and frequent changes, marketing plays an important role in the activity of any company which adjusts the relationship between the organization and the consumer.
The market of services is constantly developing, people's needs are changing, therefore it is necessary to find new ways of marketing activity. Economic changes in Ukraine will not be successful if marketing activity is not modernized, taking into account impact of negative external factors (such as war condition, Covid 19 pandemic). The necessary conditions for achieving self-sufficiency and self-financing in market conditions for modern companies are concentration on consumers, flexible adaptation to changing market conditions.
In order to provide answers to these questions, it is necessary to analyse in detail the demand characteristics, potential opportunities of sales volumes, the competitive environment, customers preferences, prerequisites for production, the availability of needed resources and qualifications of staff etc. Indeed, a lot of activities of an enterprise in many types of markets begins with marketing. У сучасних ринкових умовах, що характеризуються жорсткою конкуренцією та частими змінами, важливу роль у діяльності будь-якої компанії відіграє маркетинг, який налагоджує відносини між організацією та споживачем. Ринок послуг постійно розвивається, потреби людей змінюються, тому необхідно шукати нові способи маркетингової діяльності. Економічні зміни в Україні не будуть успішними, якщо не модернізувати маркетингову діяльність, враховуючи вплив негативних зовнішніх факторів (таких як воєнний стан, пандемія Covid 19). Необхідними умовами досягнення самоокупності та самофінансування в умовах ринку для сучасних компаній є концентрація на споживачах, гнучка адаптація до мінливих умов ринку. Щоб дати відповіді на ці запитання, необхідно детально проаналізувати характеристики попиту, потенційні можливості обсягів продажів, конкурентне середовище, переваги покупців, передумови для виробництва, наявність необхідних ресурсів та кваліфікації персоналу тощо. багато видів діяльності підприємства на багатьох типах ринків починається з маркетингу. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60395 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тюпишева_дипломна_робота.pdf | Дипломна робота | 872.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.