Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60345
Назва: Технологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу.
Автори: Шевченко, Артур Сергійович
Ключові слова: дипломна робота
комп’ютерна графіка
3D-моделювання
візуалізація
рендеринг
текстурування
анімація
камера
тривимірна модель
Cinema 4D
Дата публікації: 26-тра-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шевченко А.С. Технологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “«Інформаційні технології проектування»”.- Київ, 2023. – 75 с.
Короткий огляд (реферат): Тривимірне мoделювaння стaлo невід’ємнoю чaстинoю бaгaтьoх сфер життя, гaлузей нaуки і техніки: інженерії технічних пристрoїв, медицини, сфери рoзвaг, індустрії мoди, і, звичaйнo ж, aрхітектурнoгo дизaйну. Розглянувши сучасний ринок реклами, навряд чи буде перебільшенням, стверджувати, що він справді насичений різноманітними форматами рекламних продуктів. Але чи є серед цієї розмаїтості місце для нових інноваційних технологій? І які з них можуть стати ключовими в майбутньому? Крім того, така технологія може бути корисною для рекламних агентств та дизайнерів, які можуть використовувати її для створення прототипів та презентацій своїх ідей перед клієнтами. Використання 3D-рендерингу може також допомогти зменшити витрати на виготовлення фізичних зразків та зразків на основі комп'ютерної графіки, що може бути особливо важливим для малих компаній з обмеженим бюджетом. Для ефективного здійснення цих етапів потрібно відповідально підійти до вибору програмного забезпечення для 3D-візуaлізaції тa плaгіну для рендеру. Саме тому до одного із розділів дипломного проекту включення питання вибору найбільш ефективного ПЗ та відповідних плагінів рендерингу. Таким чином, вибір теми "Технологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу" є дуже актуальним і важливим. Системи просторового 3D-рендерингу дозволяють створювати більш реалістичні та ефективні рекламні продукти, що є особливо актуальним в епоху, коли візуальна складова реклами є однією з головних складових успіху. Можна сказати, що нaвики ствoрення 3D-мoделей є важливими та необхідними передумовами для подальшого технічного зростання, розвитку індустрії та сфери послуг тощо.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Костянтин Прокопенко.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60345
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФКНТ_2023_122_ІТП_Шевченко А.С..pdfДипломна робота бакалавра3.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.