Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Артур Сергійович-
dc.date.accessioned2023-07-04T11:34:00Z-
dc.date.available2023-07-04T11:34:00Z-
dc.date.issued2023-05-26-
dc.identifier.citationШевченко А.С. Технологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “«Інформаційні технології проектування»”.- Київ, 2023. – 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60345-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Костянтин Прокопенко.uk_UA
dc.description.abstractТривимірне мoделювaння стaлo невід’ємнoю чaстинoю бaгaтьoх сфер життя, гaлузей нaуки і техніки: інженерії технічних пристрoїв, медицини, сфери рoзвaг, індустрії мoди, і, звичaйнo ж, aрхітектурнoгo дизaйну. Розглянувши сучасний ринок реклами, навряд чи буде перебільшенням, стверджувати, що він справді насичений різноманітними форматами рекламних продуктів. Але чи є серед цієї розмаїтості місце для нових інноваційних технологій? І які з них можуть стати ключовими в майбутньому? Крім того, така технологія може бути корисною для рекламних агентств та дизайнерів, які можуть використовувати її для створення прототипів та презентацій своїх ідей перед клієнтами. Використання 3D-рендерингу може також допомогти зменшити витрати на виготовлення фізичних зразків та зразків на основі комп'ютерної графіки, що може бути особливо важливим для малих компаній з обмеженим бюджетом. Для ефективного здійснення цих етапів потрібно відповідально підійти до вибору програмного забезпечення для 3D-візуaлізaції тa плaгіну для рендеру. Саме тому до одного із розділів дипломного проекту включення питання вибору найбільш ефективного ПЗ та відповідних плагінів рендерингу. Таким чином, вибір теми "Технологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу" є дуже актуальним і важливим. Системи просторового 3D-рендерингу дозволяють створювати більш реалістичні та ефективні рекламні продукти, що є особливо актуальним в епоху, коли візуальна складова реклами є однією з головних складових успіху. Можна сказати, що нaвики ствoрення 3D-мoделей є важливими та необхідними передумовами для подальшого технічного зростання, розвитку індустрії та сфери послуг тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subject3D-моделюванняuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectрендерингuk_UA
dc.subjectтекстуруванняuk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.subjectкамераuk_UA
dc.subjectтривимірна модельuk_UA
dc.subjectCinema 4Duk_UA
dc.titleТехнологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКНТ_2023_122_ІТП_Шевченко А.С..pdfДипломна робота бакалавра3.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.