Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60331
Title: Технологія створення симуляцій динамічних 3D сцен із використанням вузлових систем.
Authors: Мельник, Владислав Олександрович
Keywords: дипломна робота
комп’ютерна графіка
3D-моделювання
візуалізація
рендеринг
текстурування
рекреаційний ландшафт
тривимірна модель
Issue Date: 26-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Мельник В.О. Технологія створення симуляцій динамічних 3D сцен із використанням вузлових систем. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “«Інформаційні технології проектування»”.- Київ, 2023. – 82 с.
Abstract: 3D вимір відноситься до тривимірного простору і використовується для опису об'єктів та сцен у тривимірних графічних системах. У технологічному контексті 3D вимір є важливим компонентом візуалізації, комп'ютерної графіки, а також у багатьох інших додатках, які працюють з тривимірними об'єктами. 3D вимір забезпечує тривимірну репрезентацію об'єктів у комп'ютерному середовищі. Він використовує три осі – X, Y та Z – для визначення положення, розміру та орієнтації об'єкта у просторі. Кожна точка в 3D просторі має свої координати на кожній з трьох осей, що дозволяє точно визначити її місцезнаходження. У 3D вимірі об'єкти можуть мати форму, текстуру, колір та інші атрибути, що дозволяють їх реалістично відтворити. За допомогою тривимірних моделей можна створювати складні об'єкти, сцени та анімації. 3D вимір також використовується у віртуальній реальності, доповненій реальності та інших інтерактивних додатках. Нодова або вузлова система є ще одним важливим аспектом 3D виміру. Вона використовується для організації та керування тривимірними об'єктами та їх взаємодією. Вузли представляють собою окремі елементи або компоненти, які виконують певні функції або обчислення. У вузловій системі вузли зв'язуються між собою для передачі даних та керування. Кожен вузол може мати свої вхідні та вихідні з'єднання, що дозволяють обробляти дані та передавати їх між вузлами. Вузли можуть включати в себе операції обчислення, геометричні перетворення, текстурні ефекти, освітлення та інші функції. Актуальність теми «Технологія створення симуляцій динамічних 3D сцен з використанням вузлових систем» є актуальною в сучасній комп'ютерній графіці. Вона надає розширені можливості візуалізації, моделювання фізики та створення реалістичних ефектів. Вузлові системи дозволяють гнучко керувати графічними об'єктами та забезпечують модульність та повторне використання. Ця технологія знайшла застосування у галузях, таких як графічний дизайн, відеоігри, виробництво фільмів та симуляція.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Костянтин Прокопенко.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60331
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКНТ_2023_122_ІТП_Мельник В.О..pdfДипломна робота бакалавра2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.